کد خبر: ۴۴۰۸۹
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۶
آنچلوتی:

تسلیم نشدن، DNA رئال است

سرمربی رئال مادرید به ستایش از عملکرد شاگردانش بعد از پیروزی برابر اتلتیکو مادرید پرداخت. او از درس بزرگی سخن به میان آورد که این بازی به شاگردان جوانش داد.
به گزارش قلم نیوز و به نقل از آس، رئال مادرید در دیدار حساس برابر اتلتیکو مادرید که در نیمه نهایی سوپر جام اسپانیا برگزار شد توانست با نتیجه ۵ بر ۳ به پیروزی دست پیدا کند.

کارلو آنچلوتی، سرمربی ایتالیایی رئال در نشست خبری بعد از بازی گفت: بازیکنان نیمکت‌نشین در این بازی تفاوت‌ها را رقم زدند. برای خوسلو و ابراهیم دیاز بسیار خوشحالم که موفق شدند که گل چهارم و پنجم را به ثمر برسانند.

آنچلوتی انتقادی به این رقابت‌ها داشت و گفت: من مخالف بازی کردن در وقت‌های اضافی هستیم و براین باورم که باید تکلیف چنین بازی‌های در ۹۰ دقیقه مشخص شود. حق با پیگرینی بود که سال گذشته به بازی در ۱۲۰ دقیقه اعتراض کرد. این انرژی زیادی از بازیکنان می‌گیرد.

سرمربی رئال درباره اشتباهات کپا گفت: او روی گل‌های اول و دوم نمی‌توانست کار انجام دهد اما روی گل سوم دیدید که چه اتفاقی افتاد. در پایان این من هستم که تصمیم می‌گیرد کپا بازی کند یا لونین. اکنون به شما نمی‌گویم که در فینال کدام یک از آن‌ها بازی خواهد کرد. پیروزی ارزشمندی به دست آوردیم اما باید آرام باشیم. هنوز ماموریت ما تمام نشده و بازی فینال هم باقی مانده است. 

آنچلوتی درباره گل گریزمان و شعار علیه تونی کروس گفت: او گل زیبایی به ثمر رساند. ما در این بازی سه گل دریافت کردیم و این نشان می‌دهد که باید در کارهای دفاعی بهتر شویم. درباره شعار علیه تونی کروس هم باید بگویم که دلیل چنین رفتاری را متوجه نشدم و به نظرم خود کروس هم اطلاعی نداشت.

سرمربی ایتالیایی رئال مادرید در پایان گفت: بار دیگر بگویم که رئال مادرید هیچ وقت تسلیم نمی‌شود. این بازی یک درس بزرگ به بازیکنان جوان داد و آن این که تسلیم نشدن DNA رئال است.
نظرات بینندگان