کد خبر: ۴۴۰۸۸
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۳

از اکران آنلاین "شهرک" تا اجرای یک موزیکال عاشقانه

اکران آنلاین فیلم سینمایی «شهرک»، اجرای نمایش موزیکال عاشقانه «شل بمل» از جمله خبرهای دریافتی سینما و تئاتر است.
به گزارش قلم نیوز و به نقل از ایسنا، نمایش موزیکال_عاشقانه «شلُ بِمُل» به نویسندگی سینا شیخی، تهیه‌کنندگی علیرضا جلالی و طراحی و کارگردانی مهدیه نساج برای مدت محدود با تغییر سالن اجرا به صحنه برمی‌گردد.
 «شلُ بِمُل» یک عاشقانه موزیکال است که پنجشنبه و جمعه برابر با بیست‌ویکم و بیست‌ودوم دی ساعت ۱۹:۴۵ دقیقه با مدت زمان یک ساعت در بوتیک تئاتر ایران (سالن شماره ۴ پردیس تئاتر شهرزاد) میزبان مخاطبان خواهد بود.
 این اثر نمایشی، پیش از این نیز از اواسط آذر تا اوایل دی در سالن ۲ پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه رفت.
 مهدیه نساج و سینا شیخی بازیگران این نمایش موزیکال هستند.
کیومرث مرادی، نویسنده و کارگردان تئاتر نیز مشاور کارگردان این نمایش است. 
 
 سینا شیخی (نویسنده و شاعر)،مهدیه نساج، محمدرضا تفنگچی (سرمایه‌گذاران)، پریناز کنگاوری (مجری طرح)، افشین الماسی (مدیر تولید)، آزاده بخشی (دستیار کارگردان و برنامه ریز)، تینا بخشی (طراح لباس و طراح گریم)، مهدیه نساج (طراح صحنه)، سینا شیخی، فرشاد عرفانی (موسیقی)، مهیار مرادمند، امیر سهیلی (عکاس)، امیر قالیچی (مشاور تبلیغات)، نگار امیری (روابط عمومی)، ترانه دمساز (روابط بین‌الملل)، مهیار مرادمند، صدرا شیخی (مارکتینگ)، استودیو طراحی سینا شیخی (گرافیک و تبلیغات)، صدرا شیخی (جانشین تولید)، رضا علیزاده (ساخت دکور)، فردین راکب و محمدایمان راعی ،(مدیران صحنه)، گلسا خدایی، مهدی بلالی (اجرای گریم)، علیا منصوری (دوخت لباس)، بهاره رحیمی (دستیار لباس)، امیر نوایی، دیگر عوامل این نمایش هستند.
 اکران آنلاین فیلم سینمایی «شهرک»

فیلم سینمایی «شهرک» به تهیه‌کنندگی علی سرتیپی و نویسندگی و کارگردانی علی حضرتی از ساعت ۸ شب سه‌شنبه ۲۶ دی ماه ۱۴۰۲ در بخش «سینما آنلاین» پلتفرم فیلم نت عرضه می شود.
اکران آنلاین «شهرک» با بلیت ۶۰ هزار تومان خواهد بود و افراد برای تماشای اثر نیاز به داشتن اشتراک پلتفرم ندارند و با خرید بلیت می توانند به تماشای فیلم های بخش «سینما آنلاین» بنشینند.
در فیلم سینمایی «شهرک» ساعد سهیلی، کاظم سیاحی، مهتاب ثروتی، همایون ارشادی، رویا جاویدنیا، شاهرخ فروتنیان، مرتضی ضرابی، ساقی حاجی‌پور به ایفای نقش پرداخته‌اند.

«شهرک» فضایی متفاوت، عاشقانه، رازآلود و معمایی را مدنظر قرار داده و داستان نوید فلاحتی، جوان علاقمند به بازیگری را روایت می‌کند که در تست یک فیلم سینمایی بزرگ قبول می‌شود و برای پیوستن به این پروژه و رسیدن به آرزوی دیرینه خود یعنی بازیگر شدن، باید شرایط ویژه و تمرین‌های روحی و روانی گروه بازیگران در شهرکی ایزوله شده را بپذیرد.

در حال حاضر فیلم های عروسی مردم، مصلحت، بی مادر، آهنگ دو نفره، درب و وضعیت اورژانسی در این پلتفرم اکران آنلاین هستند.
نظرات بینندگان