کد خبر: ۴۴۰۷۵
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۶

عکسی از سعید آقاخانی در «تمساح خونی» جواد عزتی

سعید آقاخانی در اولین تجربه فیلمسازی جواد عزتی جلوی دوربین رفته است.
به گزارش قلم نیوز و به نقل از ایسنا، جواد عزتی این روزها در حال آماده‌سازی نهایی نخستین فیلمی است که کارگردانی کرده تا آن را برای نمایش در جشنواره فجر برساند.

در این فیلم که «تمساح خونی» نام دارد و تاکنون هم اطلاعات رسمی چندانی از آن منتشر نشده بود، جواد عزتی خودش نقش اصلی را برعهده دارد و در کنار او عباس جمشیدی‌فر، سعید آقاخانی، الناز حبیبی، بهزاد خلج و شبنم قربانی هم بازی کرده‌اند.

روابط عمومی این پروژه سینمایی با نزدیک شدن به جشنواره فیلم فجر، اولین عکس از سعید آقاخانی را در «تمساح خونی» به تهیه‌کنندگی کامران حجازی منتشر کرده است.

در خلاصه داستان «تمساح خونی» آمده است: «من یه تمساحم، یه تمساح خونی‌! یه آدم زخمی که کل زندگیش فقط باخته و چیزی برای از دست‌ دادن نداره... ولی باز دلش ریسک‌های بزرگ می‌خواد!»

این فیلم سینمایی که هم‌اکنون مراحل فنی خود را برای حضور در بخش سودای سیمرغ چهل و دومین جشنواره فجر طی می‌کند، در بخش خصوصی تولید شده است.

عزتی و آقاخانی پیش‌تر در فیلم «پیلوت» در کنار هم بازی کرده‌ بودند و این بار در «تمساح خونی» همکاری کرده‌اند. این فیلم علاوه بر بخش سوای سیمرغ در بخش نگاه نو نیز داوری می‌شود.
نظرات بینندگان