کد خبر: ۴۴۰۴۸
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۶
احمدی:

معوقات فرهنگیان پرداخت شود

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی خواستار پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان، دستمزد حق‌التدرسی‌ها و خرید خدمات و معوقات فرهنگیان و همچنین رتبه‌بندی معلمان شد.
به گزارش قلم نیوز و به نقل از ایسنا، محمدرضا احمدی در جلسه علنی امروز در تذکری گفت: جنایات وحشیانه مزدوران رژیم غاصب اسرائیل و آمریکای جنایتکار در به شهادت رساندن زائرین مزار سردار سلیمانی را محکوم کرده و به خانواده‌های شهدا تسلیت می گویم. همچنین آرزوی شفای عاجل برای مجروحین این حادثه دارم؛ لازم است دولت و دستگاه امنیتی و اطلاعاتی نسبت به ساماندهی اتباع خارجی اقدام فوری کرده و اجازه ندهند چنین حوادثی در کشور اتفاق بیفتد.

وی در تذکر دیگری با انتقاد از پیگیری نکردن مشکلات کشاورزان شمال کشور به ویژه برنجکاران گفت: واردات برنج، برنجکاران شمال کشور به ویژه استان گیلان را نابود کرده لذا باید نسبت به خرید برنج از کشاورزان اقدام شود که آنها دچار مشکلات فراوانی شده اند.

احمدی همچنین بر لزوم تعیین تکلیف نیروهای شرکتی تاکید کرد و افزود: دولت بهبود وضعیت معیشت و کاهش قیمت کالاهای اساسی همچون مرغ و گوشت را در اولویت دولت قرار دهد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در ادامه خواستار توجه به وضعیت معلمان غیرانتفاعی، نهضتی‌ها، پیش دبستانی‌ها و حق‌التدریسی‌ها شد و بر لزوم پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان، دستمزد حق‌التدرسی‌ها و خرید خدمات و معوقات فرهنگیان و همچنین رتبه‌بندی معلمان تاکید کرد.

احمدی بیان کرد: دولت توجه بیشتری به ایثارگران، جانبازان، آزادگان و خانواده‌های معظم شهدا کند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی در پایان با اشاره به کاهش بارندگی گفت: کاهش بارندگی باعث نگرانی کشاورزان و برنجکاران شده لذا بانک‌ها تسهیلات کم بهره را با سرعت پرداخت کنند.
نظرات بینندگان