کد خبر: ۴۴۰۴۵
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۲

افتتاحیه بیش از ۳ میلیاردی «هاوایی»

فیلم سینمایی «هاوایی» موفق شد تا طی ۳ روز نخست فروش خود، بیش از ۳ میلیارد تومان بفروشد.
به گزارش قلم نیوز و به نقل از ایرنا، فیلم سینمایی هاوایی به‌عنوان هشتمین فیلم کمدی سینماها، از صبح چهارشنبه ۱۳ دی‌ماه به روی پرده سینماها رفت که توانست در نخستین‌گام، آمار قابل‌قبولی از خود به جای بگذارد.

ساخته بهمن گودرزی موفق شد تا طی ۳ روز نخست نمایش خود، با جذب حدود ۵۴ هزار مخاطب در ۹۳۰ سانس، ۳ میلیارد و ۴۱۵ میلیون تومان بفروشد.

این آمار افتتاحیه از آن جهت خوب ارزیابی می‌شود که به دلیل تعطیلی روز پنجشنبه سینماها، یکی از روزهای افتتاحیه فیلم به شنبه موکول شد که یکی از کم‌مخاطب‌ترین روزهای هفته شمرده شده و تاثیری منفی بر راندمان کلی افتتاحیه این فیلم داشت. ضمن اینکه هاوایی طی ۳ روز نخست نمایش خود، عمدتا در سینماهای تهران نمایش داشت و این آمار، بیشتر در سینماهای پایتخت و چند سینمای مرکز استان محقق شده و به همین دلیل، از تعداد سالن کمتری به نسبت چند فیلم دیگر برخوردار بود.

با این آمار، هاوایی به دومین فیلم پرفروش روزهای اخیر تبدیل شده که رقابت تنگاتنگی را با هتل در صدر جدول آغاز کرده است. با چنین عملکردی، هاوایی قطعا یکی از پرفروش‌ترین فیلم‌های امسال خواهد شد که می‌تواند تاثیرگذاری خوبی بر گیشه سالانه داشته باشد.

هاوایی، داستان یک ورزشکار ایرانی است که قصد دارد تا برای پیشرفت خود، زیر بار مهاجرت و پناهندگی کشور دیگری برود اما از جایی به بعد در ماجرایی قرار می‌گیرد که او را به فرد سرشناس مجازی تبدیل می‌کند و حالا ماجرا برای او به شکل دیگری رقم می‌خورد.

در این فیلم، امیر جعفری، امین حیایی، امیرحسین رستمی و ریحانه پارسا به ایفای نقش پرداخته‌اند.
نظرات بینندگان