کد خبر: ۴۳۹۵۳
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۲

می‌گفتند شبکه نمایش خانگی با ساترا نابود می‌شود

تهیه‌کننده «سایه‌باز» درباره تجربه تعامل با ساترا در قبال ساخت این سریال و دادن مجوز به آن معتقد است: اگرچه همکارانم مرا از ساترا ترسانده بودند و گفته بودند قرار است شبکه نمایش خانگی نابود شود، ولی ساترا با فیلمنامه‌ام مثبت برخورد کرد و به مشکلی برنخوردم.
به گزارش قلم نیوز و به نقل از ایسنا، علی یاور ـ کارگردان، نویسنده و تهیه‌کننده سایه‌باز ـ موضوع سریال را پیرامون سایت‌های شرط‌بندی عنوان کرد و گفت: قصه درباره تعدادی شخصیت است که ۳۰ سال قبل با هم دوست بودند و به‌خاطر پول و یکسری اتفاقات از هم جدا شدند. در ادامه این پول کثیف منجر به وقوع یک قتل، آتش‌سوزی و ... می‌شود. تا جایی که سروکله پول کثیف در سایت‌های شرط‌بندی پیدا می‌شود.

او درباره روال دریافت مجوز از ساترا و تعامل با این نهاد تنظیم‌گر توضیح داد: اگرچه همکارانم مرا از ساترا ترسانده بودند و گفته بودند قرار است شبکه نمایش خانگی نابود شود، ولی ساترا با فیلمنامه‌ام مثبت برخورد کرد و به مشکلی برنخوردم و خیلی از ما حمایت شد و حتی امکان دارد این سریال از شبکه‌های تلویزیونی هم پخش شود.

«سایه‌باز» سریالی با بازی مهدی هاشمی، همایون ارشادی، شکیب شجره، نیما شعبان نژاد،‌ نازلی رجب پور،‌ محمد نادری، شقایق فراهانی‌، شبنم قلی‌خانی، فاطمه گودرزی، افسانه ناصری، شاهد احمدلو و سام قریبیان است.

در خلاصه داستان این سریال آمده است: برزو شمس، تاجر و برج‌ساز موفق، در شب جشن نام‌گذاری تنها نوه‌اش با دوست قدیمی خود روبرو می‌شود. حال این ملاقات زندگی گذشته برزو را برملا کرده و باعث دگرگونی زندگی وی می‌شود.

اولین قسمت از برنامه «کافه نقد» رادیو نمایش با هدف تحلیل و نقد و بررسی تولیدات شبکه نمایش خانگی با حضور علی یاور تهیه‌کننده و نویسنده سریال «سایه‌باز»، هادی مومنی منتقد سینما و تلویزیون، لیلا وصالی مدرس سواد رسانه‌ای و عطیه موذن، خبرنگار روانه آنتن رادیو شد.
نظرات بینندگان