کد خبر: ۴۳۹۴۰
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۰

بسیج و تفکر بسیجی فرمول حل همه مشکلات کشور است

فرمانده کل سپاه گفت: تجربه ما در ۴۵ سال گذشته نشان داده که فرمول حل همه مشکلات بزرگ در جامعه ما بسیج و تفکر بسیج است.
به گزارش قلم نیوز و به نقل از خبرگزاری مهر، سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز در رویداد ملی طلایه‌داران اقتصاد مقاومتی که در مجتمع ۵ آذر برگزار شد، اظهار داشت: دشمن همه ظرفیت خود را به کار گرفته تا رخسار جامعه ما را از نشاط بیاندازد. یک جامعه فقیر، بیکار و نیازمند تصویر ایده‌آل دشمن از ایران است.

وی با بیان اینکه ما با تصویر مطلوب دشمن در جنگ هستیم و می‌خواهیم رویاهای او را آشفته و خواب و خیالش را پریشان کنیم، افزود: ما می‌خواهیم سحر و جادوی دشمن را باطل کنیم و در این معرکه نبرد با فرعون، عصای موسی «اقتصاد مقاومتی» است.

فرمانده کل سپاه با تأکید بر لزوم بهره‌مندی از اراده به هم پیوسته و آرایش و صف‌بندی جدید، عنوان کرد: هیچ جنگی به خودی خود پیروز نمی‌شود و در هر جنگی پیروزی تحت ضابطه شکل می‌گیرد.

سرلشکر سلامی ادامه داد: اگر حرکت نکنیم، سقوط خواهیم کرد. ایستایی ما در سکون نیست، بلکه در حرکت است. اقتصاد مقاومتی یعنی حرکت و برکتِ ناشی از این حرکت؛ یعنی شکست خطوط دشمن و حمله به سیاست‌های او و این اتفاق با پیشگامی و طلایه‌داری شما و با حمایت‌ها و میدان‌داری بسیج رخ می‌دهد.

سردار سلامی خاطرنشان کرد: تجربه ما در ۴۵ سال گذشته نشان داده که فرمول حل همه مشکلات بزرگ در جامعه ما بسیج و تفکر بسیج است.
نظرات بینندگان