کد خبر: ۴۳۹۲۳
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۲

لزوم افتتاح زیرگذر در منطقه ۱۸ برای اتصال محله صادقیه به شهرک ولیعصر

رئیس کمیته بودجه شورای اسلامی شهر تهران بر لزوم افتتاح زیرگذر در منطقه ۱۸ برای اتصال محله صادقیه به شهرک ولیعصر تاکید کرد.
به گزارش قلم نیوز و به نقل از ایسنا، میثم مظفر در دویست و سومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران گفت: در شنبه گذشته پل تقاطع غیرهمسطح آیت الله سعیدی افتتاح شد. با اتصال این تقاطع غیرهمسطح مناطق ۱۷ و ۱۸ شهرداری تهران بر روی حریم راه آهن تهران و اهواز به هم متصل شدند.

وی ادامه داد: افتتاح این پروژه بعد از سه دهه چشم انتظاری مردم انجام شد. قطعا افتتاح این پروژه موضوع حائز اهمیتی بود  و بیش از ۴۲ میلیارد تومان هزینه آن بود. با افتتاح این پل روگذر دسترسی محله وصفنارد در منطقه ۱۷ به محله ولیعصر در منطقه ۱۸ در بخش شمالی این محور و در بخش جنوبی دسترسی محله صادقیه به محله دیگر در منطقه ۱۸ انجام شد. این پروژه فرامحله ای بود که با افتتاح این پل رضایتمندی مردم افزایش یافت و باید از شهرداری تهران تشکر کنم.

وی تأکید کرد: انتظار دارم نسبت به احداث یک زیرگذر استاندارد از زیر خط راه آهن تهران به اهواز در منطقه ۱۸، مشابه اتفاقی که در منطقه ۱۷ اتفاق افتاد، اقدام شود. افتتاح زیرگذر اگر در منطقه ۱۸ انجام شود، برای اتصال محله صادقیه به شهرک ولیعصر مفید خواهد بود. این کار  کمک زیادی به کوتاه شدن سفرهای محلی می‌کند. در صورت افتتاح زیر گذر در منطقه ۱۸، تردد اضطراری ماشین های امدادی اورژانس‌ و آتش‌نشانی تسهیل خواهد شد و امیدوارم که در دستور کار قرار گیرد.

رئیس کمیته بودجه شورای اسلامی شهر تهران افزود: به اتفاق اعضای کمیسیون برنامه و بودجه در طرح رصد دوبار به صورت میدانی از این طرح بازدید کردیم. افتتاح این پروژه از مطالبات جدی مردم مناطق ۱۷و ۱۸ بود که خوشبختانه محقق شد.
نظرات بینندگان