کد خبر: ۴۳۹۱۷
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۲

بازگشت ناجی رئال مادرید

روزنامه مارکا اسپانیا خبر داد «کاماوینگا» به تمرین گروهی رئال مادرید بازگشته و می‌تواند در دیدار بعدی کهکشانی‌ها به میدان برود.
به گزارش قلم نیوز و به نقل از مارکا، کاماوینگا بعد از مصدومیتی که در اردوی تیم ملی فوتبال فرانسه داشت برای رئال مادرید به میدان نرفته است.

رئال در فصل جاری مصدومان زیادی داشته است اما با این حال تیم آنچلوتی عملکرد خوبی از خود نشان داده است و هم در لالیگا و هم در لیگ قهرمانان اروپا مقتدرانه ظاهر شده است.

خبر خوب برای رئال مادرید اینکه کاماوینگا که در چند بازی اخیر تیم نتوانسته به میدان رود به شرایط بازی رسیده است.

مارکا نوشت: کاماوینگا به تمرین گروهی رئال مادرید برگشته است و می‌تواند تیم را در دیدار برابر مایورکا که سوم ژانویه برگزار می‌شود همراهی کند. بازگشت کاوماوینگا خبر بسیار خوبی برای رئال است و این بازیکن فرانسوی می تواند ناجی آنچلوتی در خط دفاعی باشد.

وضعیت خط دفاعی رئال مادرید بعد از آسیب دیدگی میلیتائو و آلابا خوب نیست و به نظر می رسد که سرمربی رئال قصد دارد که از کاماوینگا این بار در خط دفاعی و به عنوان زوج رودیگر استفاده کند.

رئال مادرید با ۴۵ امتیاز در صدر جدول رده بندی رقابت های لالیگا قرار دارد. ژیرونا با همین تعداد امتیاز و تفاضل گل کمتر در رده دوم است. تیم های بارسلونا و اتلتیکو مادرید هم ۳۸ امتیازی هستند.
نظرات بینندگان