کد خبر: ۴۳۹۱۲
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۹

استعفایی دیگر در لیگ والیبال

علیرضا طلوع‌کیان از سرمربیگری تیم والیبال ایفاسرام اردکان کنار رفت.
به گزارش قلم نیوز و به نقل از ایسنا، هفته سیزدهم و پایانی دور رفت لیگ برتر والیبال مردان یکشنبه، سوم دی برگزار شد که طی آن ایفاسرام اردکان که تا پیش از این در رتبه دوم جدول رده‌بندی قرار داشت، مقابل مس رفسنجان که تیم دوازدهم جدول بود، شکست خورد.

در پایان دیدارهای دور رفت علیرضا طلوع‌کیان از سرمربیگری ایفاسرام کنار رفت.

طلوع‌کیان در این مورد گفت: «از هفته سوم قصد جدایی از تیم را داشتم و در چندین جلسه‌ای که با مدیر عامل باشگاه داشتم این موضوع را گفتم، دو بازی قبل هم این تصمیم را داشتم و با توجه به احترام خاصی که برای شاکر مدیرعامل باشگاه قائل هستم از همین تریبون هم از ایشان تشکر می‌کنم. امروز آخرین روز کاری من در تیم ایفاسرام بود و صحبت‌هایی با هم داشتیم که ادامه همکاری ندهیم. برای ایفاسرام آرزوی موفقیت می‌کنم.

او ادامه داد: تا آنجایی که شد تلاشم را کردم و فکر می‌کنم به استراحت نیاز دارم. از اسفند درگیر تیم ایفاسرام بودم و با توجه به بحث تیم ملی و ادامه کار در طول نیم فصل اول و البته با توجه به خستگی دیگر نمی‌توانستم با مجموعه ایفاسرام ادامه همکاری دهم اما دوست داشتم این تیم به جایگاه خوبی برسد. مسیر همواری برای باشگاه ایفاسرام فراهم است و برای این تیم آرزوی موفقیت می‌کنم. باز هم  از بازیکنان که خیلی زحمت کشیدند و از شخص مدیر عامل که همه جوره پشت کار بودند، تشکر می‌کنم. مشکلاتی دارم که نیازی نیست رسانه‌ای شود اما همه موارد را با مدیرعامل باشگاه مطرح کردم.»

این سومین استعفا در فصل جاری لیگ برتر والیبال است. پیش از این رحمان محمدی‌راد از هورسان رامسر و جهانگیر سیدعباسی از شهرداری ارومیه جدا شدند. 
نظرات بینندگان