کد خبر: ۴۳۸۷۹
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۵

اعلام برنامه هفته پایانی دور رفت والیبال

برنامه هفته پایانی نیم فصل اول لیگ برتر والیبال مردان اعلام شد.
به گزارش قلم نیوز و به نقل از ایسنا، هفته سیزدهم و پایانی دور رفت لیگ برتر والیبال یکشنبه، سوم دی‌ با هفت دیدار در شهرهای رفسنجان، سیرجان، گرگان، رامسر، تهران (دو مسابقه) و اردکان پیگیری می‌شود.

دیدارهای هفته پایانی دور رفت در حالی برگزار می‌شود که قهرمانی فولاد سیرجان ایرانیان در نیم فصل اول مسجل شده و این تیم برای کسب دوازدهمین برد خود به مصاف شهرداری گنبد می‌رود.

شاگردان علیرضا طلوع‌کیان در ایفاسرام اردکان که هفته گذشته برابر سیرجان شکست خوردند و اکنون با هشت برد و ۲۳ امتیاز در جایگاه دوم جدول رده‌بندی قرار دارند، فردا برای حفظ جایگاه خود به مصاف مس رفسنجان می‌روند. مس که در حال حاضر با چهار برد و ۱۴ امتیاز در رتبه دوازدهم جدول رده‌بندی قرار دارد، هفته گذشته مقابل پاس گرگان شکست خورد و اکنون تلاش می‌کند تا این شکست را جبران کند.

شهداب یزد که مدافع عنوان قهرمانی است و هفته گذشته با شکست مقابل شهرداری ارومیه به رتبه چهارم جدول رده‌بندی سقوط کرد، در هفته سیزدهم برابر چادرملو اردکان به میدان می‌رود. چادرملو با ۶ برد و ۱۸ امتیاز در رتبه هشتم جدول قرار دارد.

شاگردان پیمان اکبری در پیکان هم فردا میزبان شهرداری ارمیه هستند. این دو تیم به ترتیب در رتبه دهم و یازدهم جدول قرار دارند و هر کدام پنج برد را ثبت کرده‌اند.

تیم ارومیه این روزها با سرمربیگری عبدالرضا علیزاده شرایط بهتری نسبت به ابتدای فصل دارد و در دو هفته گذشته هم با پیروزی از زمین خارج شده است. در طرف مقابل، پیکان هفته گذشته مقابل هورسان شکست خورد و پیمان اکبری در انتقاد از عملکرد شاگردان خود عنوان کرد که اگر کادر فنی در زمین بود، بهتر بازی می‌کرد. حال باید دید این تیم می‌تواند نتیجه را به نفع خود تغییر بدهد یا نه.

برنامه هفته سیزدهم لیگ برتر مردان به شرح زیر است:
سایپا تهران - نیان الکترونیک خراسان

 تهران، سالن فدراسیون، ساعت ۱۵

خلیل یگانه مجد (نماینده سازمان لیگ)، مجید محسنی شوشتری (ناظر داوری و فنی)، میثم پارسه (داور اول) و قادر صادقی (داور دوم)

فولاد سیرجان ایرانیان - شهرداری گنبد کاووس

 سیرجان، سالن ورزشی گهرروش، ساعت ۱۵:۳۰

شهباز صدری (نماینده سازمان لیگ)، محمدحسین شفقی (ناظر فنی و داوری)، امید فولادی وندا (داور اول) و حسین کریمی‌پور (داور دوم)

مس رفسنجان - ایفاسرام اردکان

 رفسنجان، سالن ۹ دی، ساعت ۱۶

ابراهیم عشقدوست (نماینده سازمان لیگ)، علی اصغر حاجی کاظمی (ناظر فنی و داوری)، داود نافعی (داور اول) و محمدرضا عزیزیان (داور دوم)

پاس گرگان - طبیعت

 گرگان، سالن امام خمینی (ره)، ساعت ۱۶

محمدعلی امیدی (نماینده سازمان لیگ)، محمد حسن خوشدل (ناظر فنی و داوری)، مرتضی اکرمی (داور اول) و مهدی نویدی‌نو (داور دوم)

هورسان رامسر- گیتی‌پسند اصفهان

رامسر، سالن شهید صدر، ساعت ۱۶

حسین پورکاشیان (نماینده سازمان لیگ)، بهروز جعفری (ناظر فنی و داوری)، مسعود ذوقی (داور اول) و محمد آقایی (داور دوم)

چادرملو اردکان - شهداب یزد

 اردکان، سالن آیت‌الله خاتمی، ساعت ۱۶

مسعود یزدان پناه (نماینده سازمان لیگ)، علی یاوری (ناظر فنی و داوری)، علیرضا قریب (داور اول) و اسماعیل رزقی (داور دوم)

پیکان تهران - شهرداری ارومیه

تهران، سالن فدارسیون، ساعت ۱۸

حمید حق‌بین (نماینده سازمان لیگ)، محمد شاهمیری (ناظر فنی و داوری)، ابراهیم فیروزی (داور اول) و مرتضی علایی (داور اول)
نظرات بینندگان