کد خبر: ۴۳۸۷۰
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۲
رئیسی:

امروز در دولت سیزدهم نهضت حل مسئله دنبال می‌شود

سید ابراهیم رئیسی با تاکید بر این که «شناخت و حل مسئله،‌ اولویت دولت است» افزود: امروز در دولت سیزدهم نهضت حل مسئله دنبال می‌شود.
به گزارش قلم نیوز و به نقل از ایسنا، سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور در بدو ورود به استان گلستان گفت: در دور نخست سفرهای استانی،‌ به نیازهای فوری و ضروری استان واقف شدیم و همکاران ما با همکاری مردم عزیز برای حل این مشکلات بسیج شدند.

وی افزود: شناخت و حل مسئله،‌ اولویت دولت است؛ امروز در دولت سیزدهم نهضت حل مسئله دنبال می‌‍شود. از کنار مسائل نمی‌گذریم،‌ باید مسائل را شناخت و راهکارهای حل آن را پیدا کرد. 

رئیسی با بیان این که «باید برای چاله‌ها چاره کرد» افزود: بنای ما بر این است با کمک نخبگان مسئله شناخته شده و حل شود. طرح‌های اجراشده در استان قابل توجه بوده که مبالغ بسیاری هم برای عملیاتی شدن آن‌ها صرف شد.

رئیس جمهور با بیان این که «به مدیران و همکاران عزیزم می‌گویم که حل مسئله، کار و روحیه جهادی می‌طلبد» افزود: استان گلستان استان ظرفیت‌هاست. این استان ظرفیت گردشگری، دریایی، صنعتی، معدن و کشاورزی را داراست و بنا داریم با کمک بزرگان استان از این ظرفیت ها در جهت توسع استان بهره ببریم.

وی ادامه داد: ما در تلاش هستیم در کنار برنامه‌های خود، کارنامه داشته باشیم تا بتوانم بگوییم نتایج کارهای انجام شده را به سمع و نظر مردم برسانیم.

رئیس جمهور با تاکید اینکه در دور دوم سفر به دنبال پیگیری مصوبات سفر اول هستیم افزود: پیگیری مسائل و به نتیجه رسیدن طرح‌ها نیازمند عزم جدی و تلاش جهادی همه مسئولان است.

به گزارش ایسنا، رئیسی دقایقی پیش به همراه تعدادی از وزاری کابینه خود در یازدهمین سفر استانی خود وارد استان گلستان شد، بازدید از ابر پروژه‌های استان، افتتاح پروژه‌هایی همچون نجات خلیج گرگان، دیدارهای مردمی و پیگیری مصوبات و مشکلات استان گلستان از برنامه‌های این سفر است.
نظرات بینندگان