کد خبر: ۴۳۸۲۳
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۰

خبر مهم از سهام عدالت

مدیر عامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی گفت: اگر در این دوره مشمولی سود سهام عدالت را دریافت نکرده احتمالا به یکی از دلایل راکدی حساب، از طرف بانک مربوطه حساب وی مسدود شده است.
به گزارش قلم نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، محمد باغستانی مدیر عامل شرکت سپرده گذاری مرکزی گفت: اگر دوره‌های گذشته مشمولی سود سهام عدالت را دریافت کرده و در این دوره واریز نشده است احتمالا به یکی از دلایل راکدی حساب از طرف بانک مربوطه حساب مسدود شده است حالا باید افراد مجدد شماره شبای معتبر خود را در سامانه سجام تغییر دهند تا این سود در مرحله دوم واریز به حساب آن‌ها واریز شود.

این مقام مسئول در ادامه بیان کرد: مشمولان دریافت سود سهام عدالت برای اطلاع از جزئیات می‌توانند با مرکز تماس ۱۵۶۹ شرکت سپرده‌گذاری مرکزی تماس گیرند و این‌مرکز آماده پاسخگویی به سوالات سهامداران است.

پنجشنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۲ سود سهام عدالت سال مالی منتهی به ۲۹ اسفندماه ۱۴۰۱ به حساب بیش از ۴۳ میلیون سهامدار واریز شد.سود سهام عدالتی که با توجه به تنوع پرتفوی افراد مبلغ واریزی سود برای آن‌ها متفاوت است و سهامدارانی که در سبد سهام خود مبلغ ۴۵۲، ۴۹۲ و ۵۳۲ هزار تومان دارند، به ترتیب ۶۲۶، ۶۸۱ و ۷۳۶ هزار تومان سود دریافت می‌کنند و سهامدارانی که سبد سهام یک میلیون تومانی در اختیار دارند، مبلغ یک میلیون و ۳۸۵ تومان سود به حساب آن‌ها واریز خواهد شد.

سود واریزی که به گفته رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار، این مبالغ به صورت علی‌الحساب است و باقیمانده سود سهام عدالت پس از تکمیل واریزی شرکت‌های سرمایه‌پذیر تا پایان سال به حساب سهامداران واریز خواهد شد.

او گفت: سازمان بورس و اوراق بهادار مکاتبات و مذاکرات لازم را برای دریافت کل سود سهام مشمولان سهام عدالت انجام خواهد داد، به طوری‌که امیدوارم بتوانیم تا پایان سال باقیمانده سود این گروه از سهامداران را دریافت و به حساب آن‌ها واریز کنیم.
نظرات بینندگان