کد خبر: ۴۳۸۱۶
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۲
سخنگوی وزارت امور خارجه:

اشغال‌گران جنایت‌پیشه به هیچ یک از اصول ادیان الهی پایبند نیستند

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در پیامی ضمن محکومیت اهانت صهیونیست‌ها به مقدسات، تصریح کرد: اشغال‌گران جنایت‌پیشه ثابت کردند که به هیچ یک از اصول ادیان الهی پایبند نیستند.
به گزارش قلم نیوز و به نقل از خبرگزاری مهر، «ناصر کنعانی» سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در پیامی اهانت صهیونیست‌ها به مقدسات مسلمانان و مؤمنان در سرزمین‌های اشغالی را محکوم کرد.

کنعانی در این پیام تصریح کرد: «بعد از کشتار و جنایات گسترده صهیونیست‌ها علیه مردم بی‌گناه و زنان و کودکان معصوم و تخریب اماکن مذهبی از جمله تخریب کامل بیش از ۸۸ و تخریب جزئی ۱۷۴ مسجد و ۳ کلیسا در غزه، نظامیان رژیم صهیونیستی با توهین به مقدسات مسلمانان و مؤمنان، از بلندگو و مأذنه مسجدی در جنین، آوازخوانی می‌کنند». وی افزود: «اشغال‌گران جنایت‌پیشه با زیر پا گذاشتن همه ارزش‌های انسانی، اخلاقی و دینی ثابت کردند که به هیچ یک از اصول ادیان الهی پایبند نیستند».

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان اضافه کرد: «مشاهده این صحنه‌ها و اهانت‌های وقیحانه و جنایت‌های بی‌شمار دو ماهه اخیر صهیونیست‌ها در ‎غزه و کرانه غربی، پاسخی است به چرایی آغاز طوفان‌الاقصی که طوفان خشم ملتی بود که ۷۵ سال متمادی تحت ظلم و ستم و جنایت و کشتار و رانده‌شدن و اهانت به ساحت انسانیت و مقدسات دینی و اماکن مذهبی و هتک حرمت روزانه مسجدالاقصی قرار دارند».
نظرات بینندگان