کد خبر: ۴۳۸۱۱
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۹ - ۲۵ آذر ۱۴۰۲
سرلشکر موسوی:
فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در پی شهادت شهدای حمله تروریستی راسک ضمن محکوم کردن این اقدام کور از اعلام آمادگی و پشتیبانی ارتش از نیروی انتظامی کشور خبر داد.
به گزارش قلم نیوز و به نقل از ایرنا، امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی در پی حمله تروریستی به مقر فرماندهی انتظامی شهرستان راسک، در پیامی خطاب به فرمانده کل انتظامی کشور، شهادت ماموران جان بر کف فراجا را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است: شهادت جمعی از همرزمان عزیز فرماندهی انتظامی در راسک توسط گروه تروریستی جیش الظلم موجب تاثر شد.

فرمانده کل ارتش در پیام خود آورده است: اینجانب با محکومیت این اقدام کور تروریستی که دست های آلوده دشمنان برای تضعیف وحدت مسلمین در آن عیان و آشکار است و با ابراز همدردی با جنابعالی و خانواده محترم شهیدان راه امنیت و آرزوی شفای مجروحان این حادثه و اعلام آمادگی هر گونه پشتیبانی از برادران همرزم خود در آن سازمان خدوم، رجاء واثق دارم با تلاش دستگاه های اطلاعاتی، امنیتی و قضایی و اراده فرماندهی انتظامی، عاملان و مسببان این جنایت و برهم زنندگان امنیت مردم، به سزای اعمالشان خواهند رسید.

شهادت پاسداران امنیت با طراحی و پشتیبانی سران نظام سلطه انجام گرفته است

همچنین حجت الاسلام و المسلمین آقاجانپور رییس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع در پیامی به مناسبت شهادت جمعی از مدافعان امنیت کشور در حمله تروریستی اشرار به مقر انتظامی شهرستان راسک اظهار داشت: جنایت ددمنشانه دشمنان اسلام و قرآن و ایران در به شهادت رساندن پاسداران امنیت این مرز و بوم در شهرستان راسک که با طراحی و پشتیبانی سران نظام سلطه انجام گرفته است را به شدت محکوم می کنم.

در ادامه این پیام آمده است: سازمان انتظامی کشور ماموریت حفظ امنیت را بر عهده دارد و این ماموریت را با صلابت و اقتدار انجام می دهد و همه کشور از مسئولان و مردم به آنان افتخار می کنند. حفظ امنیت کشور، خط قرمز است و در این رابطه با هیچ کشور، و با هیچ گروه، شخص و شخصیتی تعارف نمی کنیم.

وی در این پیام تاکید کرد: ملت شریف ایران مطمئن باشند که بند و بساط این شرارت ها جمع می شود و اشرار و اربابان آنان بزودی مجازات خواهند شد.

مرزبانان فرماندهی انتظامی همچون گذشته اجازه هیچ تهدیدی را نمی دهند

بنیاد حفظ آثار و نشرارزش های دفاع مقدس هم در اطلاعیه‌ای شهادت تعدادی از کارکنان جان برکف فرماندهی انتظامی در پی حمله گروه تروریستی به مقر انتظامی راسک را تبریک و تسلیت گفت.

در این اطلاعیه آمده است: تردیدی نیست باب شهادت و نیل به قله‌های افتخار و جاودانگی همواره در برابر نیروهای مسلح و مدافعان استقلال و تمامیت ارضی کشور و آرمان‌ها و دستاوردهای سترگ و تاریخ ساز انقلاب اسلامی گشوده است و این مدال افتخار در هر مقطعی نام فرزندان غیور و مجاهد ملت ایران در سازمان های نظامی، انتظامی و امنیتی را برای همیشه ماندگار و الهام بخش می‌سازد.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: شهادت تعدادی از کارکنان شجاع، پرتلاش و خدوم انتظامی کشور در ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و همزمان با تشییع شهدای والامقام گمنام در جای جای سراسر کشور، که در راستای انجام مأموریت‌های امنیتی و انتظامی رقم خورد ازجمله وقایعی است که ضمن نویدبخشی عاقبت به خیری توأم با شهادت در راه خدا برای نگهبانان مرزهای کشور و امنیت آفرینان جامعه اسلامی، گویای مسئولیت خطیر نیروهای مسلح به ویژه کارکنان جان برکف فراجا در حفظ و حراست از کیان میهن اسلامی است.

بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در اطلاعیه خود آورده است: آحاد نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران بویژه مرزبانان فرماندهی انتظامی در نقاط مرزی میهن عزیزمان با حضور هوشیارانه و هوشمندانه در عرصه مأموریت‌های خطیر محوله همچون گذشته اجازه نخواهند داد آسیب و تهدیدی به نعمت امنیت و آرامش پایدار و مثال زدنی ایران اسلامی وارد شود.نیمه شب پنجشنبه - ۲۳ آذرماه - در پی حمله گروهک تروریستی به مقر انتظامی راسک در استان سیستان و بلوچستان، ۱۱ نفر از نیروهای فراجا به شهادت و در مقابل تعدادی از تروریست ها نیز به هلاکت رسیدند؛ یک نفر از این تروریست‌ها نیز دستگیر شده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: