کد خبر: ۴۳۷۸۶
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۳

سرنوشت تنها سریالی که نیمه‌کاره رها شد

«آمستردام» تنها سریالی است که در مقاطع اخیر به پخش آخرین قسمت خود نرسیده و همچنان نیمه‌کاره رها شده است.
به گزارش قلم نیوز و به نقل از ایسنا، پخش آخرین قسمت از سریال «آمستردام» مدتی است از سوی پلتفرم پخش‌کننده و سازندگان به دلیل مشکلات حقوقی با مشکل مواجه شده و همچنان در بلاتکلیفی به سر می‌برد.

امیرحسین حیدری ـ مدیر سابق پلتفرم تماشاخونه ـ گفته بود، اختلاف داخلی بین گروه سازنده و سوء برداشت‌هایی بین سازندگان و پلتفرم پخش‌کننده باعث تعویق در پخش سریال شده و مشکلی برای پخش از طرف ساترا وجود نداشت.

وی همچنین بیان کرده بود که سریال «آمستردام» در داوری است و بعد از اعلام رأی و نظر داوری و رفع مشکلات حقوقی می‌توان برای پخش یا پخش نشدن و یا پخش از پلتفرم دیگر تصمیم گرفت.
اما پخش قسمت پایانی سریال «آمستردام» در حالی در بلاتکلیفی مانده است که چند ماهی از پخش قسمت‌های قبلی این سریال می‌گذرد و از طرفی پلتفرم پخش‌کننده هم با تغییر مدیریت مواجه بوده است.

در گذشته هم بسیاری از سریال‌ها مانند «مردم معمولی»، «قبله عالم»، «جزیره» و «میدان سرخ» به دلایل مختلفی اعم از میزان اقبال مردم، تصمیم رگولاتور، سرمایه‌گذار و یا پخش ناکام مانده‌اند که اتفاقات اینچنین علاوه بر بی‌اعتمادی مخاطب به پلتفرم پخش‌کننده، ضرر مالی را هم برای تماشاگران در پی خواهد داشت.

تا چند هفته قبل «شبکه مخفی زنان» هم در این فهرست قرار داشت اما از چندی قبل پخش ادامه قسمت‌های آن از سر گرفته شد.
«آمستردام» نخستین تجربه سریال‌سازی مسعود قراگزلو است که هنگامه قاضیانی، شهرام حقیقت‌دوست، مهدی سلطانی، مهدی پاکدل، مجتبی پیرزاده، روشنک گرامی، مینا ساداتی و… در آن بازی کرده‌اند.

داستان سریال بر اساس رقابت چند گروه مافیایی پیش می‌رود که هرکدام در تلاش برای شکست رقیب هستند. در این میان اتفاقات دیگری نیز رخ می‌دهد؛ مثل عشق‌های شکست‌خورده.
نظرات بینندگان