کد خبر: ۴۳۷۷۷
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۸

فلسطین برای بازی با ایران در الجزایر اردو می‌زند

فلسطین برای حضوری قدرتمند در جام ملت‌های آسیا اردوی ۱۰ روزه‌ای را در الجزایر شروع خواهد کرد.
به گزارش قلم نیوز و به نقل از سایت lagazettedufennec، تیم ملی فوتبال فلسطین فردا(سه‌شنبه) در الجزایر اردوی آمادگی ۱۰ روزه‌ای را در آستانه جام ملت‌های آسیا برگزار خواهد کرد. به دعوت فدراسیون فوتبال الجزایر (FAF) به ریاست ولید سعدی، فلسطین برای حضور در جام ملت‌های آسیا راهی این کشور می‌شود تا برای رقابت‌های پیش‌رو آماده شود.

در بیانیه مطبوعاتی فدراسیون فوتبال الجزایر آماده است: به پیشنهاد فدراسیون فوتبال الجزایر، تیم ملی فوتبال فلسطین به تمام امکانات لازم برای جام ملت‌های آسیا دسترسی خواهد داشت.  فدراسیون فوتبال الجزایر نیز تمام تلاش را برای فراهم کردن تمامی شرایط و امکانات لازم برای تیم ملی فلسطین انجام خواهد داد.

مسئولان ولایت عناباء در واقع تمامی امکانات ورزشی این شهر را در اختیار فلسطینی‌ها قرار می‌دهند تا این تیم آمادگی لازم برای مسابقات جام ملت‌های آسیا را به دست بیاورد. فلسطین قرار است در این اردو دو یا سه بازی دوستانه از جمله یک بازی با تیم المپیک الجزایر برگزار کند.

فلسطین در گروه C با تیم‌های امارات، ایران و هنگ کنگ بازی خواهد کرد. گروهی که برای بازیکنان مکرم دبوب(سرمربی فلسطین)، سخت به نظر می‌رسد اما آن‌ها مصمم هستند که هر کاری ممکن است برای ایجاد یک شگفتی انجام دهند.

فلسطین ۲۳ دی در اولین دیدارش در جام ملت‌های آسیا در ورزشگاه آموزش شهر الریان به مصاف ایران می‌رود. دومین بازی فلسطینی‌ها قرار است برابر امارات برگزار شود. این دیدار در ورزشگاه الجنوب شهر الوکره برگزار می‌شود. در نهایت فلسطین، در آخرین دیدار مرحله گروهی مقابل هنگ کنگ در ورزشگاه عبدالله بن خلیفه به میدان خواهد رفت.

جام ملت‌های آسیا از روز پنج‌شنبه ۲۲ دی با دیدار دو تیم ملی قطر میزبان و لبنان در ورزشگاه لوسیل (ورزشگاه دیدار نهایی جام جهانی ۲۰۲۲) شروع می‌شود و تیم ملی فوتبال ایران نیز در این رقابت‌ها با تیم‌های ملی فوتبال فلسطین، هنگ کنگ و امارات هم‌گروه شده است.
نظرات بینندگان