کد خبر: ۴۳۷۲۸
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۱

بررسی مشکلات حوزه قضایی اردبیل هدف اصلی سفر است

 رییس قوه قضاییه گفت: در جریان سفر یک روزه به استان اردبیل، تلاش خواهیم کرد ضمن سرکشی به واحدهای قضائی استان به بررسی و رفع مسائل و مشکلات مرتبط با حوزه‌های قضائی بپردازیم.
به گزارش قلم نیوز و به نقل از خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای طی سخنانی در بدو ورود به فرودگاه اردبیل، اظهار کرد: بسیار مایه مباهات است که در ایام فاطمیه به شهر عاشقان اهل بیت (ع) دارالارشاد و دیار عالمان و زاهدان یعنی اردبیل آمده‌ایم.

وی بیان کرد: در جریان سفر یک روزه هیات عالی قضائی به استان اردبیل، تلاش خواهیم کرد ضمن سرکشی به واحدهای قضائی استان، به بررسی و رفع مسائل و مشکلات مرتبط با حوزه‌های قضائی بپردازیم.

رییس قوه قضائیه گفت: در اینجا جا دارد از مواضع و اقدامات نماینده ولی فقیه در استان اردبیل و همچنین سایر مسؤولان استان، قدردانی به عمل آورم.

رییس قوه قضائیه در بدو ورود به اردبیل از سوی آیت‌الله عاملی نماینده ولی فقیه در استان اردبیل، «سیدحامد عاملی» استاندار، حجت‌الاسلام «کثیرلو» رییس کل دادگستری استان اردبیل و سایر مقامات استانی مورد استقبال قرار گرفت.

فرزند شهید پیرانه به نمایندگی از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و مردم استان اردبیل، ورود رییس قوه قضائیه و هیئت همراه را به این استان خیرمقدم گفت.
نظرات بینندگان