کد خبر: ۴۳۷۲۰
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۱

جشن تولد صدسالگی «جلال» در خانه‌اش

خانه شعر و ادبیات، گرامیداشتی برای صدمین سالروز تولد جلال آل احمد در خانه این نویسنده که حالا به موزه تبدیل شده، برگزار می‌کند.
به گزارش قلم نیوز و به نقل از روابط عمومی منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد، گرامیداشت صدمین سالروز تولد جلال آل‌احمد روز پنجشنبه ۱۶ آذرماه در خانه موزه سیمین و جلال برگزار می‌شود.

این مراسم با حضور خواهرزاده جلال آل‌احمد، محمدحسین دانایی و محمد ناصرزاده پژوهشگر در خانه موزه سیمین و جلال برگزار می‌شود و حضور عموم برای شرکت در این برنامه آزاده است.

علاقه‌مندان برای حضور در این برنامه می‌توانند ساعت ۸ صبح روز پنجشنبه به خانه موزه سیمین و جلال واقع در میدان قدس، خیابان باهنر، خیابان دزاشیب، خیابان رمضانی، خیابان رهبری، کوچه پسندیده، بن‌بست ارض مراجعه کنند.

سیدجلال‌الدین سادات آل احمد، نویسنده‌ تأثیرگذار معاصر ایران، روشنفکر، مترجم و منتقد ادبی، و همسر سیمین دانشور، مترجم و داستان‌نویس شهیر ایرانی، بود که آذرماه ۱۳۰۲ در تهران متولد شد. او در عمر فعالیت نویسندگی خود با تألیف آثاری چون «نون والقلم»، «از رنجی که می‌بریم»، «مدیر مدرسه»، «زن زیادی» و... به شهرت رسید و در جنبش روشنفکری و نویسندگی ایران، تأثیر بسزایی گذاشت. این نویسنده، شهریور ۱۳۴۸ در اسالم گیلان از دنیا رفت.
نظرات بینندگان