کد خبر: ۴۳۶۹۲
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۱

درخواست دسته جمعی سرخپوشان از هواداران

بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس در آستانه دیدار تعیین کننده برابر الدحیل قطر، هواداران خود را به حضور در ورزشگاه آزادی آنهم با لباس های یکدست قرمز دعوت کردند.
به گزارش قلم نیوز و به نقل از خبرگزاری مهر، تیم فوتبال پرسپولیس برای افزایش شانس صعود خود از گروه E لیگ قهرمانان آسیا چاره‌ای جز پیروزی مقابل الدحیل قطر ندارد. حساسیت این دیدار باعث شد تا تعدادی از بازیکنان پرسپولیس در پیام‌های ویدئویی که از سوی باشگاه منتشر شد از طرفداران بخواهند به ورزشگاه بیایند.

علیرضا بیرانوند دروازه‌بان تیم ملی ایران در خصوص رویارویی با الدحیل و اهمیت حضور تماشاگران گفت: «امیدوارم روز سه شنبه شما را با لباس قرمز ببینم که تمام صندلی‌ها را هم قرمز کردید. می‌خواهم از شما یک موضوعی را بخواهم. اینکه قبل از شروع بازی در ورزشگاه باید تا انرژی شما را هنگام گرم کردن بگیریم».

سروش رفیعی هافبک پرسپولیس تاکید کرد: «این بازی را باید ۱۲ نفره ببریم. منتظر حضور پرشورتان هستیم. به امید صعود در کنار شما.»

مهدی ترابی درباره تأثیر تشویق‌های تماشاگران بازی پرسپولیس و الدحیل گفت: «منتظر شما هستیم. پشت ما به شما گرم است. انشاالله حمایت خوبی کنید تا همگی کنار هم جشن صعود بگیریم.»

علی نعمتی نیز درباره حساسیت این دیدار گفت: «سه شنبه بازی خیلی مهمی داریم. قطعاً بیشتر از همیشه به حمایت شما نیاز داریم و یک ورزشگاه کاملاً سرخ در اختیار داشته باشیم و جشن صعود بگیریم».

شهاب زاهدی مهاجم سرخپوشان پایتخت نیز خواستار حضور پرشور طرفداران در ورزشگاه آزادی شد. او در این باره گفت: از شما می‌خواهیم سه شنبه کنار تیم با حضور پرشورتان باشید. همه یک دست قرمز پوش باشید و همگی برای تیممان بجنگیم.
نظرات بینندگان