کد خبر: ۴۳۶۶۱
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۳
مسی:

لواندوفسکی من را عصبانی کرد

ستاره سابق آبی اناری‌ها اعتراف کرد که اظهارات روبرت لواندوفسکی او را خشمگین کرد و به همین خاطر در جام جهانی با او برخورد سردی داشت.
به گزارش قلم نیوز و به نقل از اسپورت، لیونل مسی در یک فیلم مستند که به مناسبت سالگرد قهرمانی او در جام جهانی ۲۰۲۲ ساخته شد درباره موضوعات مختلفی سخن به میان آورد.

مسی درباره اظهارات روبرت لواندوفسکی قبل از جام جهانی گفت: صحبت های لواندوفسکی بعد از بردن جایزه THE BEST من را عصبانی کرد چرا که من صادقانه بعد از بردن توپ طلا احساسات خود را بیان کردم. بله من در دیدار آرژانتین و لهستان از لواندوفسکی عصبانی بودم و به همین خاطر به او بی توجهی کردم چرا که سخنان او برای من قابل قبول نبود.

مسی ادامه داد: البته بعدها سوء تفاهم بین ما برطرف شد. لواندوفسکی به من گفت که سخنان او را رسانه ها بد انعکاس دادند. وقتی لواندوفسکی راهی بارسلونا شد تماس‌هایی با هم داشتیم و با همدیگر درباره وضعیت تیم و شهر صحبت کردیم.

بعد از آنکه جایزه توپ طلا در سال ۲۰۲۰ به خاطر ویروس کرونا لغو شد، مسی لواندوفسکی را شایسته این جایزه دانسته بود و این مهاجم لهستانی هم در اظهار نظری جالب گفت که ای کاش صحبت های مسی صادقانه بود و تنها کلماتی بی ارزش و توخالی نبود.

مسی درباره درگیری با لوئیس فان خال در جام جهانی هم گفت: آنچه که در دیدار برابر لوئیس فان خال انجام دادم شبیه به برخوردم با لواندوفسکی بود چرا که صحبت هایی که بعضی در خارج از میدان می‌کنند نشان از بی احترامی است که من را ناراحت می کند. من اصلا قصد بی احترامی و تحریک فان خال را نداشتم و هرگز چنین کاری انجام نمی‌دهم. فان خال و سنگربان هلند عمدا با صحبت های خود به دنبال بی‌احترامی به ما بودند. من اصلا چنین فضاهایی را دوست ندارم.

او درباره حضور در جام جهانی ۲۰۲۶ گفت: در شرایط کنونی می خواهم از قهرمانی که در جام جهانی ۲۰۲۲ به دست آوردیم لذت ببرم. بعد از سال ها سختی چنین قهرمانی را تجربه کردم و فعلا می خواهم از بازی کردن در کنار این نسل لذت ببرم. نمی دانم که دو سه سال آینده چه اتفاقی می افتد. طبیعی است که در جام جهانی ۲۰۲۶ نباشم اما هر احتمالی وجود دارد. فعلا سخت است که درباره سه سال دیگر صحبت کنم و باید دید وضعیت چه می‌شود.
نظرات بینندگان