کد خبر: ۴۳۶۲۲
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۵
مورینیو:

سردار آزمون باید یک بازیکن مورینیویی شود!

سرمربی رم می‌گوید سردار آزمون را دوست دارد ولی او توانمندی‌های دفاعی کمی دارد و نمی‌شود همزمان او را با دیبالا در ترکیب قرار داد.
به گزارش قلم نیوز و به نقل از فوتبال ایتالیا، شاگردان مورینیو یک‌شنبه شب در خانه میزبان اودینزه بودند و خیلی زود با گل مانچینی پیش افتادند اما اودینزه در دقیقه ۵۷ کار را به تساوی کشاند.

سردار آزمون، مهاجم ایرانی آاس رم در دقیقه ۶۳ وارد زمین شد و روی گل دوم تیمش تاثیرگذاری مستقیم داشت و در نهایت الشعراوی در آخرین ثانیه‌ها تیر خلاص را شلیک کرد تا روند رو به رشد گرگ‌ها ادامه پیدا کند و به رتبه پنجم جدول صعود کنند.

ژوزه مورینیو، سرمربی رم بعد از این دیدار گفت: می‌توانستیم راحت‌تر برنده این دیدار شویم.  این تقصیر ما بود که این چنین اتفاقی افتاد. می‌توانستیم زودتر گل دوم را بزنیم ولی این کار را نکردیم و حریف توانست به گل برسد. من بازیکنانی روی نیمکت داشتم که می‌توانستند به من کمک کنند.

مورینیو با زدن گل سوم از سوی الشعراوی به طرز وحشیانه‌ای جشن گرفت و یک کودک را در آغوش گرفت. او در صحبت‌هایی درباره خوشحالی‌اش بعد از گل سوم رم گفت: این گل یعنی بازی قطعا به سود ما تمام می‌شود و به همین خاطر خیلی خوشحال بودم. تعویض‌هایی کرده بودیم که ممکن بود ضربه بخوریم چون دفاع خالی بود وقتی گل سوم را زدیم. من جشن گرفتم زیرا این گلی بود که بازی را تمام کرد. با آن تعویض‌ها، ما شدت دفاعی را از دست دادیم و احساس امنیت وحشتناکی نداشتم. وقتی متوجه شدم که گل سوم مسابقه را زدیم، کودکی را نزدیک نیمکت در آغوش گرفتم. مجبور شدم اولین کسی را که دیدم در آغوش بگیرم، خوشبختانه پلیس یا کس دیگری نبود.

وقتی از مورینیو پرسیده شد که آیا رم می‌تواند همزمان سردار آزمون، دیبالا و لوکاکو را از ابتدا در ترکیب داشته باشد، آقای خاص گفت: ما در حضور همزمان آزمون و پائولو در زمین کمی نامتعادل شده بودیم. آزمون بازیکنی است که من او را دوست دارم، اما او در توانمندی‌های دفاعی‌ یک چیزی کم دارد تا یک بازیکن مورینیویی باشد. دیبالا هم از نظر دفاعی آن‌قدر منضبط نیست، بنابراین شما باید با یک نفر از آن‌ها در زمین باشید تا هر دو. ما تیمی پر فراز و نشیب هستیم، بعضی روزها به طرز بدی غافلگیر می شوم. فقط می‌خواهم بگویم که اگر رناتو سانچس و کریس اسمالینگ برگردند، ما می‌توانیم بهتر شویم. 

مورینیو در پایان کنفرانس مطبوعاتی گفت که می‌خواهد بازیکنان رم کم‌تر خوب باشند و بیش‌تر شبیه "راهزنان" باشند. او در این زمینه گفت: معمولاً راهزن به دنیا می‌آیی، ساخته نمی‌شوی. من قطعاً یک راهزن در فوتبال به دنیا آمدم، سعی می‌کنم تأثیر بگذارم و این کار را خواهیم کرد.
نظرات بینندگان