کد خبر: ۴۳۴۷۵
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۱

در هفته کتاب فیلم تئاترهای رایگان ببینید

مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی تعدادی از فیلم تئاترهای خود را اکران رایگان می‌کند.
به گزارش قلم نیوز و به نقل از ایرنا از اداره ‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، نمایش‌هایی که بر اساس طرح «کتاب، تئاتر و مدرسه» با اقتباس از کتاب‌های کانون و به تهیه‌کنندگی مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تولید و اجرا شده است، اکران رایگان می شوند.

تولید تئاتر بر اساس کتاب‌های منتشر شده‌ی کودک و نوجوان از جمله برنامه‌های مرکز تولید تئاتر کانون است که در مدارس و مراکز کانون اجرا می‌شود.

بر همین اساس تئاترهای «خداحافظ راکون پیر» به کارگردانی فهیمه میرزاحسینی و سیما میرزاحسینی، «آهای دوستاتو بشناس» به کارگردانی عادل بزدوده، «عموی عجیبِ بزرگِ کوچیک من» به نویسندگی گیتا داودی و کارگردانی ناصر آویژه، «کچل کفتر باز» به کارگردانی آزاده انصاری، «پیرمرد و ببر» به کارگردانی حسن دادشکر و «کلوچه‌های خدا» به کارگردانی آرش ‌شریف‌زاده به مناسبت هفته کتاب و کتاب‌خوانی اکران رایگان می‌شود.

علاقه‌مندان به دیدن این ۶ نمایش می‌توانند از روز چهارشنبه ۲۴ تا ۳۰ آبان ۱۴۰۲ به این نشانی cinema.kpf.ir/film مراجعه کنند.

ترغیب به مطالعه در کودکان، اهمیت کتاب و کتابخوانی و معرفی کتاب‌های کانون از جمله اهداف این طرح است.

سی‌ویکمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران با شعار «آینده خواندنی است» از ۲۳ تا ۳۰ آبان ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد.
نظرات بینندگان