کد خبر: ۴۳۴۵۷
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۳

باشگاه نساجی بازی تیمش با ذوب آهن را رایگان اعلام کرد

باشگاه نساجی مازندران برای حضور حداکثری از حمایت هواداران خود در بازی روز یکشنبه ۲۱ ابان ماه برابر تیم ذوب آهن اصفهان، بلیت این دیدار در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر را رایگان اعلام کرد.
به گزارش قلم نیوز و به نقل از ایسنا، باشگاه نساجی مازندران در این دیدار مهم و برای فرار از انتهای جدول امیدوار است، تا با حمایت پرشور هواداران خود برابر تیم ذوب آهن صاحب پیروزی و کسب ۳ امتیاز خانگی شود.باشگاه نساجی مازندران درحالی برای هواداران خود این امتیاز ویژه را در نظر گرفته و بلیت بازی با ذوب‌آهن را رایگان کرده است که هواداران این تیم پرشور و با استقبال گرم ورزشگاه وطنی را پر و از تیم محبوب شهرشان حمایت کنند.
باشگاه نساجی اعلام کرد، با وجود رایگان شدن حضور تماشاگران در ورزشگاه وطنی قائمشهر مقابل ذوب‌آهن، تماشاگرانی که قصد ورود به ورزشگاه را دارند باید حتما از سایت، بلیت تهیه کنند.تماشاگران باید کد ملی خود را در سامانه ثبت کرده و اقدام به تهیه بلیت رایگان کنند تا بتوانند از گیت‌های الکترونیکی وارد شوند.قابل ذکر است، دیدار نساجی و ذوب‌آهن از ساعت ۱۵ امروز یکشنبه ۲۱ آبان در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر برگزار می‌شود.

تیم نساجی مازندران تا پیش از بازی هفته دهم با انجام هشت مسابقه و کسب ۶ امتیاز در رده پانزدهم جدول شانزده تیمی این مسابقات قرار دارد.
نظرات بینندگان