کد خبر: ۴۳۳۸۶
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۱

داستان ترافیک زجرآور تهران ادامه دارد

رییس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران با اشاره به اینکه داستان ترافیک زجرآور تهران ادامه دارد و ما هم با مشکل مواجه هستیم تا به محل کار برسیم، گفت: احساس ما این است که تهران متولی ترافیک ندارد.
به گزارش قلم نیوز و به نقل از ایسنا، مهدی پیرهادی در یکصد و هشتاد و نهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران گفت: داستان ترافیک زجرآور تهران ادامه دارد و ما هم با مشکل مواجه هستیم تا به محل کار برسیم، در نیمه دوم سال کوتاه شدن روز و اضافه شدن سفرهای آموزشی به ترافیک اضافه می‌کند، اما خرابی دوربین‌ها و تجهیزات کنترل ترافیک و از سویی دیگر ورود خودروهایی با شماره پلاک شهرستان که در شهرستانهای خود ثبت نشده‌اند، از دلایل ترافیک تهران هستند و عوارض طرح ترافیک برای آن‌ها در نظر گرفته نمی‌شود.

وی ادامه داد: در تهران تعداد بالایی خودرو با پلاک شهرستان می‌بینیم که به خودی خود به ترافیک پایتخت اضافه می‌کند؛ شهرداری تهران و شورای ترافیک باید در این زمینه برنامه ریزی کند. وقتی در این شهر تردد می‌کنیم احساس ما این است که تهران متولی ترافیک ندارد.

پیرهادی با بیان اینکه بنده از دستگاه‌های متولی و شورای ترافیک تقاضا دارم که برنامه ریزی لازم را انجام دهند، افزود: تا چند وقت دیگر آلودگی هوا و وارونگی هوا سلامت مردم را با مشکل مواجه خواهد کرد و تقاضا داریم برای ترافیک چاره اندیشی شود.

مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران پس از تذکر پیرهادی گفت: جز ما کسی متولی ترافیک نیست و نباید چشم امید به کسی داشته باشیم؛ کما اینکه برای حمل و نقل به میدان آمدیم و باید برای حل معضل ترافیک نیز به میدان بیاییم و فکری به حال آن کنیم.
نظرات بینندگان