کد خبر: ۴۳۳۸۰
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۰

سکوت عجیب مدیران فولاد مبارکه

عملکرد تیم سپاهان در این فصل لیگ قهرمانان و لیگ برتر که تا به امروز با کسر هفت امتیاز همراه بوده، رابطه مستقیم با تصمیمات ساکت دارد اما تاکنون واکنشی به نحوه مدیریت او صورت نگرفته است.
به گزارش قلم نیوز و به نقل از خبرگزاری مهر، تیم فوتبال سپاهان اصفهان لیگ بیست و سوم را در حالی آغاز کرد که خریدهای بزرگ و پرسروصدایی مانند رضا اسدی، عیسی آل کثیر، برایان دابو، احسان پهلوان، کاوه رضایی، رضا شکاری و هادی محمدی داشت.

با این حال عدم تمکین محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه از قانون سقف بودجه قراردادی که خود پای آن را امضا کرده بود، باعث شد تا کمیته انضباطی با شکایت چند باشگاه لیگ برتری و سازمان لیگ تصمیم به کسر ۴ امتیاز و جریمه ۴۰ میلیارد تومانی سپاهان اصفهان بگیرد.

محمدرضا ساکت نه تنها زحمت ژوزه مورایس و شاگردانش را با عدم توجه به قوانین نقل و انتقالاتی (فارغ از الگوی صحیح این قوانین) هدر داد، بلکه در لیگ قهرمانان آسیا نیز با رفتار کاملا غیر حرفه‌ای برابر خواسته‌های افسران اجرایی AFC تصمیم به اجرای قوانین برگزاری مسابقات نگرفت تا موضوع را بی دلیل بزرگ کرده و باعث باخت انضباطی ۳ بر صرفتاری که حالا صعود سپاهان به مرحله حذفی ACL۲۰۲۳ را در هاله‌ای از ابهام قرار داده است تا اصفهانی ها در فصلی که یکی از بهترین تیم‌های تاریخ خود را با سرمربی منظم پرتغالی در اختیار دارند در مسیری پر خطر قرار بگیرند.

عملکرد ساکت مدیرعامل سپاهان بدون شک سوال برانگیز است اما نکته عجیب اینکه مدیران ارشد کارخانه فولاد مبارکه تاکنون هیچ واکنشی نسبت به این مدیریت نشان نداده اند در حالیکه تیمی که با بودجه میلیاردی از بخش صنعت کشور بسته شده است روزهای تیره اش را پشت سر می‌گذارد.

عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال ایران در فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر نه تنها حاشیه‌هایی را پیرامون خود داشته بلکه برای تیم پرطرفدار سپاهان نیز ایجاد کرده است. حال باید دید مدیران عالیرتبه کارخانه فولاد مبارکه چه تصمیمی در خصوص ادامه حضور او در صندلی مدیرعاملی باشگاه سپاهان خواهند گرفت.فر زردپوشان مقابل الاتحاد عربستان شود.
نظرات بینندگان