کد خبر: ۴۳۳۷۲
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۶

تلاش‌ها برای اجرای سند ۲۰۳۰ نتیجه ندارد

سخنگوی دولت سیزدهم گفت: امریکای جنایتکار هرچقدر برای سند ۲۰۳۰ هزینه کند نتیجه نخواهد داد چون جوانان و نوجوان ایرانی بیدار و از نسل شهید بابایی است.
به گزارش قلم نیوز و به نقل از مهر، علی بهادری جهرمی ظهر شنبه در جمع دانش آموزان قزوینی و در مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان اظهار کرد: این ایام الله بهانه‌هایی روشن و ظرفیت‌هایی مناسب برای یادآوری حقیقت‌های تاریخی و زدودن غبار ظلمت است.

وی افزود: سالروز ۱۳ آبان سالروز ایامی است که نوجوانان و جوانان این مرز و بوم ۱۵ سال بعد از تبعید امام خمینی (ره) و یکسال بعد از جنایت رژیم پهلوی و آمریکا در کشتار دانش آموزان انتقام خود را از آمریکا گرفتند و نشان دادند جنایات آمریکا هرگز فراموش نمی‌شود.

سخنگوی دولت سیزدهم عنوان کرد: در ۱۳ آبان نوجوانان با فریاد حق طلبی و استقلال طلبی مرکز فتنه و لانه جاسوسی بر علیه ملت ایران را فتح کرده و نقشه‌های رژیم آمریکا را برملا کردند.

وی با طرح این پرسش که چرا باید در سفارتخانه یک کشور دستگاه‌های جعل شناسنامه و یا پلاک خودرو باشد، ادامه داد: ایالات متحده و سایرهم پیمانان او و مهم‌تر از همه رژیم صهیونیستی از استقلال و بیداری ملت‌ها واهمه دارند.

بهادری جهرمی ادامه داد: این رژیم‌ها از اینکه ملتی کنترل سرنوشت خود را به دست گرفته و تلاش کند آینده خود را خود مشخص کند ترس دارند چون می‌دانند که اگر ملت‌های آزاده به دنبال تعیین سرنوشت خود باشند حقایق این رژیم‌های سلطه گر برای دنیا برملا می‌شود.

وی عنوان کرد: امروز بعد از ده‌ها سال از این واقعه، جمع شدن شما جوانان و نوجوانان در کنار یکدیگر بیانگر این پیام بزرگ برای سردمداران و استکبار است که این جوانانی که امروز می‌بینید در میدان حضور دارند مسیر نوجوانان و جوانان سال ۵۷ را ادامه داده و آن را تأیید می‌کنند.

سخنگوی دولت با بیان اینکه این جوانان همان جوانانی هستند که کارتر رئیس جمهور آمریکا را با اقدام انقلابی و خودجوش خود برکنار کردند، تاکید کرد: گروه محدودی از دانشجویان و دانش آموزان کاری را کردند که صدای آن در گوش تاریخ مانده و تاریخ و آمریکا فراموش نمی‌کند که چگونه این اقدام پایه‌های میز ریاست جمهوری کارتر را لرزاند.

وی با بیان اینکه جوانان امروز فلسطین و غزه نیز همان جوانانی هستند که برای دفاع از حق به سرقت رفته خود قیام کرده و مجاهدت می‌کنند، اضافه کرد: بدون شک نتیجه قیام جوانان فلسطینی نیز به زیر کشیدن رژیم صهیونیستی و مسئولان این رژیم غاصب از مسند قدرت خواهد بود.

بهادری جهرمی ادامه داد: امروز حضور جوانان و جوانان در این راهپیمایی با شکوه نشان می‌دهد امریکای جنایتکار هرچقدر برای سند ۲۰۳۰ هزینه کند نتیجه نخواهد داد چون جوانان و نوجوان ایرانی بیدار و از نسل شهید بابایی است.

وی گفت: نظام سلطه باید بداند هرچه اقدامات دیپلماتیک، سیاسی و رسانه‌ای انجام دهد یک آرمان علی وردی برای برملا کردن نقشه‌های او کافی است.

سخنگوی دولت سیزدهم با بیان اینکه در طول این سال‌ها دشمن هر روز ضعیف‌تر شده و هر روز که می‌گذرد ایران و ایرانی قوی‌تر می‌شود، تاکید کرد: اگر روزی تصور می‌شد هیمنه آمریکا نابود شدنی نیست در سال ۵۸ جوانان پیرو خط امام نشان دادند که این هیمنه کف روی آب است.

وی بیان کرد: اگر روزی تصور می‌شد هیمنه و قدرت نظامی اسرائیل نابود شدنی نیست اما جوانان غزه نشان دادند اینها همه یک ادعا و قدرت پوشالی است.

این مسئول اضافه کرد: جوانان غزه پادگان و قدرت نظامی اسرائیل را در حالی شکست دادند که سال‌ها در محاصره و تحریم بودند و به تنهایی حریف را به زانو در آوردند.

وی گفت: رژیمی که سال‌ها هزینه کرد تا امنیت آسیا و غرب آسیا را به چالش بکشد امروز قدرت دفاع از امنیت خود را ندارد و پدران نامشروع او باید برای نجات او تلاش کنند.

بهادری جهرمی در پایان با بیان اینکه همان گونه که شاخص رژیم صهیونیستی بر این بوده که بتواند ملت‌ها را با ایجاد ترس از مسیر حق منحرف کنند اما بر اساس مبانی قرآن حق ماندنی و باطل رفتنی است، یادآور شد: بدون شک پیروزی در منطقه و جهان از آن مقاومت است.
نظرات بینندگان