کد خبر: ۴۳۳۷۰
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۵

کویته پاکستان میزبان «اخت الرضا» شد

فیلم سینمایی «اخت الرضا» به کارگردانی سیدمجتبی طباطبایی در ادامه برگزاری اکران‌های سیار در کویته پاکستان به نمایش درآمد.
به گزارش قلم نیوز و به نقل از ایرنا از روابط عمومی بهمن سبز، فیلم سینمایی «اخت الرضا» که سفر حضرت فاطمه معصومه(س) از مدینه تا قم را روایت می کند، در شهر کویته پاکستان به نمایش عمومی درآمد.

این فیلم که تولید سازمان سینمایی سوره است، طی یک ماه گذشته علاوه بر فروش در سالن‌های سینمایی، به صورت اکران‌ سیار در موقعیت‌های ویژه نمایش، اکران شده است. در ادامه اکران‌های سیار، فیلم سینمایی «اخت الرضا» که از ابتدا هدفش را مخاطب بین المللی گذاشته است، در شهر کویته پاکستان به نمایش عمومی درآمد.پخش این فیلم که با استقبال بانوان پاکستانی همراه بود توسط «راه ایمان» کویته انجام شد و محل نمایش این اثر سینمایی هم در مدرسه علی ابن ابی طالب شهر کویته بود.

مخاطبان پاکستانی «اخت الرضا» پس از تماشای این اثر سینمایی ضمن ابراز خوشحالی از برگزاری این اکران، از عوامل فیلم برای تولید «اخت الرضا» تشکر کردند و گفتند: این فیلم یکی از بهترین آثاری است که بعد از سریال مختارنامه و سریال حضرت یوسف پیامبر(ع) دیدند.

فیلم سینمایی «اخت الرضا» با مشارکت آستان مقدس حضرت معصومه (س) و مجموعه شبکه‌های کربلا (عتبه حسینی) ساخته شده است. این فیلم توسط پخش بهمن سبز در گروه آزاد اکران می‌شود و پخش بین الملل آن به عهده مرکز بین الملل سوره است.
نظرات بینندگان