کد خبر: ۴۳۳۶۸
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۶

درآمد ارزی خوبی از جراحی پلاستیک و ترمیمی داریم

دبیر انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران گفت: برای انجام جراحی زیبایی نیازی به اعزام فرد به خارج از کشور نیست.
به گزارش قلم نیوز و به نقل از خبرگزاری مهر، علیرضا صابری، با اشاره به برگزاری سومین کنگره بین المللی بزرگان جراحان پلاستیک از ۲۲ تا ۲۵ آبان ۱۴۰۲ در تهران با حضور اساتید بین المللی برجسته در حوزه جراحی پلاستیک، افزود: در این کنگره ۱۸ سخنران خارجی از کشورهای اسپانیا، آمریکا، ترکیه، نروژ و روسیه به صورت حضوری و آنلاین حضور دارند که درباره موضوعات مختلفی سخنرانی و تبادل اطلاعات خواهد شد.

وی ادامه داد: در این کنگره دو سالانه ۴۰ پنل برنامه ریزی شده که باعث ارتقا علمی و به روز شدن تکنیک‌های جراحی می‌شود، زیرا از تمامی کشورها تجربیات در این زمینه به اشتراک گذاشته خواهد شد.

صابری گفت: برای ما بسیار مهم است که ایران را به عنوان مرکز جراحی پلاستیک پیشرفته معرفی کنیم، زیرا به توریسم درمانی کمک به سزایی می‌شود.

وی افزود: در حال حاضر به خصوص از کشورهای همسایه مراجعات زیادی داریم که درآمد ارزی خوبی را به همراه دارد و امیدواریم با برگزاری کنگره‌های بین المللی بتوانیم صنعت توریسم را گسترش دهیم.

صابری گفت: خوشبختانه در حال حاضر در ایران هیچکس جهت انجام جراحی پلاستیک و ترمیمی نیازی به اعزام به خارج از کشور ندارد، زیرا جراحان ما به دنبال به روز کردن اطلاعات در همه زمینه‌ها هستند.
نظرات بینندگان