کد خبر: ۴۳۳۳۸
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۰

هرکسی به اعضای پرسپولیس بی‌احترامی کند جواب سختی می‌گیرد

عضو هیات مدیره پرسپولیس می‌گوید یحیی گل‌محمدی تحت حمایت این باشگاه است.
به گزارش قلم نیوز و به نقل از ایسنا, حسین خبیری، درباره تساوی پرسپولیس برابر ملوان در هفته هشتم لیگ برتر اظهار کرد: پرسپولیس در همه بازی‌ها برای برد بازی می‌کند اما برخی روزها همانطور که آقای گل‌محمدی گفتند بازی گره می‌خورد. پرسپولیس در این بازی برای برد بازی کرد اما شرایط اینطور که می‌خواستیم نشد. در لیگی که ۳۰ هفته است، فراز و نشیب وجود دارد اما مهم این است که یک تیم ثبات خود را حفظ کند. مهم این است که پرسپولیس ثابت فنی خود را حفظ کند.

وی در ادامه درباره دعوت یحیی گل‌محمدی به کمیته اخلاق هم گفت: آقای گل‌محمدی چرا باید به این کمیته دعوت شود؟ او از تیمش دفاع کرده است. این کار زیبنده نیست. برخی مربیان کارهای بدی انجام داده‌اند اما این افراد دعوت نمی‌شوند اما تا وقتی کادر پرسپولیس حرفی زده می‌شود سریع دعوت می‌شوند.

او به اظهارات خانی عضو هیات مدیره استقلال درباره یحیی گل‌محمدی اشاره کرد و گفت: او به چه حقی درباره مربی پرسپولیس صحبت می‌کند؟ شما در چه جایگاهی هستید که به مربی یک باشگاه دیگر بی احترامی می‌کنید؟ خیلی زرنگ هستید بروید مشکلات باشگاه خود را حل کنید. او باید حواسش به مسئولیت خود باشد. آقای گل‌محمدی در کمال احترام پاسخ او را داده وگفته که او در حیطه وظایف خود صحبت نکرده است. این رفتارها قشنگ نیست.

خبیری ادامه داد: همه ما در باشگاه خودمان مسئولیتی داریم و هر کسی باید سرش به کار خودش باشد. حق ندارد کسی درباره یک مربی موفق صحبت کند. آقای گل‌محمدی درباره منافع تیمش صحبت کرده و هر حرفی هم بوده درون خانوده پرسپولیس بوده و به خارج از خانواده مربوط نیست. آقای گل‌محمدی به یک مربی با اخلاق و با ادب مشهور است و این حق را دارد که از منافع تیم خود دفاع کند. آقای گل‌محمدی تحت حمایت ماست و از این به بعد هرکسی به اعضای تیم پرسپولیس بی‌احترامی کند قطعا جواب سختی می‌گیرد.
نظرات بینندگان