کد خبر: ۴۳۳۲۸
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۷

«نظم نوین جهانی با نسل آرمانی»؛ شعار راهپیمایی۱۳ آبان

راهپیمایی ۱۳ آبان روز شنبه هفته آینده در تهران از ساعت ۹ صبح از میدان فلسطین به سمت لانه جاسوسی برگزار می‌شود.
به گزارش قلم نیوز و به نقل از ایسنا، سردار محمدرضا نقدی رئیس ستاد مرکزی بزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان در نشست خبری گفت: شعار راهپیمایی امسال «نظم نوین جهانی با نسل آرمانی» است.

وی گفت: پیام این راهپیمایی هشدار به آمریکا خواهد بود که بداند اگر جنایت را در حق مردم مظلوم فلسطین این طور ادامه دهند پاسخ‌های جدیدی دریافت خواهند کرد.

سردار نقدی اظهار کرد: در تمام کشور شخصیت‌های برجسته ملی در راهپیمایی ۱۳ آبان سخنرانی می‌کنند و از دکتر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی برای سخنرانی در مراسم راهپیمایی تهران دعوت به عمل آمده است.

وی همچنین گفت که شکایت مردم ایران از خیانت آمریکا در ۲۸ مرداد ۱۳۳۲ به زودی با جمع اوری شکایات مردم ایران در مجامع بین‌المللی ثبت خواهد شد.

نقدی اظهار کرد: مدعی اصلی حقوق بشر و دفاع از حقوق زن و کودک خود را نمایش داده است اما این نقاب کنار افتاد. سال گذشته دیدید که این رهبران غربی چطور خود را دل نازک نشان دادند و به واسطه فوت خانمی که در سالن ارشاد نیروی انتظامی اتفاق افتاد و مقابل دوربین‌ همه دیدید که ضربه و فشاری نبوده است آن طور جهان را ماتم سرا کردند و تمام رسانه‌هایشان را به اتاق جنگ تبدیل کردند. همین‌ها که اینقدر خود را علاقه‌مند به حقوق بشر نشان دادند الان جلوی چشم دنیا ده‌هزار نفر مرد و زن و کودک را تکه تکه کردند و برای این کشتار مجالس رقص و پایکوبی به راه انداختند. امام راحل فرمودند که اینها ابرجنایتکار، خون‌خوارترین و ام الفساد غرب  و گرک درنده هستند و اینها واقعیتی است که برای همه مردم دنیا روشن شد

وی گفت: پیروزی مردم فلسطین در ۲۵ روز گذشته از پیروزی روز اول عملیات بزرگ‌تر است اگر ۲۵ سال شبانه روز جهاد تبیین می کردیم در دنیا تا مردم را با واقعیت آمریکا و رژیم صهیونیستی و کشورهای اروپایی‌ آشنا کنیم نمی‌توانستیم این طور چهره آنها را نشان دهیم. آمریکایی‌ها جنایت کم نداشتند جنایت در ویتنام و فیلیپین و افغانستان اما این بار در یک دوره کوتاه اتفاق افتاد. اگر امروز بیمارستان غزه را بمباران می‌کنند در افغانستان هم بیمارستانی در قندوز را بمباران کردند. اما این بار گستردگی رسانه‌های جمعی آنقدر است که این جنایات در انظار عمومی نشان داده می‌شود و چهره واقعی شان روشن شد.

رییس ستاد مرکزی برگزاری یوم‌الله ۱۳ آبان تصریح کرد: آمریکا امروز بشریت را علیه خودش بسیج کرده و جبهه جهانی مقاومت در مقابل استکبار را به دست خودش ایجاد کرد و این جبهه جهانی از میان خون‌ها متولد شده‌ است. از عطر خون زنان و کودکان مظلوم مردم فلسطینی شهید بوی ظهور امام عصر استشمام می‌شود.

نقدی با بیان اینکه اشتباه است اگر فکر کنید اسراییل در حال جنگ است بلکه این آمریکاست که در حال جنگ است، گفت: رژیم صهیونیستی در دوره اول جنگ بدون شکست هر جنگی را به اتمام رسانده و سرزمین‌های فلسطین را با عملیات‌هایی که انجام داده غصب کرده است. دوره دوم از مقاومت لبنان شروع می شود که در جنگ ۳۳ روزه و غیره اتفاق افتاد. دوره سوم حاکمیت ننگین رژیم صهیونیستی همین دوره است که از روز اول قدرت اداره نداشت و فرماندهی نظامی‌اش فروپاشید و از این رو آمریکا وارد عمل شد و به همین دلیل است که می‌گوییم آمریکا دارد جنایت وحشتاک را انجام می‌دهد. آمریکایی‌ها اتاق‌های جنگ اسراییل را در دست گرفته و خط هوایی و دریایی مهمات را به سمت اسراییل روانه کردند و نیروهای ویژه آمریکا در این عملیات‌ها حضور دارند اما جز حقارت چیزی نصیب‌شان نخواهد شد.

وی ادامه داد: اگر فرعون جنس مذکر بنی اسراییل را می‌کشت اینها زن و کودک را هم می کشند اگر هیتلر و چنگیز و قیصر با کشتارشان چیزی از پیشرفت نظامی نصیب‌شان می‌شد اینها بدون هیچ پیشرفتی فقط کشتار مردم را در دستور کار دارند. در ۲۵ روز گذشته همه را به خاک و خون کشیدند اما تمام نیروهای مقاومت و نیروهای میدانی فلسطین و مقاومت لبنان دست نخورده و تازه نفس با سلاح‌هایشان باقی مانده است. شکست آمریکا در این میدان همان طور که رهبر بزرگوارمان گفتند مثل شکست صهیونیست‌ها اتفاق می‌افتد. آنها در جبهه نظامی سیاسی فرهنگی و اخلاقی شکست خوردند.

رییس ستاد مرکزی برگزاری یوم‌الله ۱۳ آبان اظهار کرد: اگر آمریکایی‌ها راست می‌گویند که ارتش رژیم صهیونیستی شکست‌ناپذیر است خاک این رژیم را ترک کنند تا ببینیم چطور می‌جنگند! روشن است که اینجا جنگ مردم فلسطین طرفش آمریکا و قدرتهای غربی هستند و جا دارد امسال که ۱۳ آبان مصادف شده با پنجمین هفته مقاومت ملت قهرمان فلسطین با شکوه‌تر برگزار شود و پیام این ملت بزرگوار که آغاز کننده راه مقابله با اسراییل بودند رساتر به همه دنیا برسد.

وی گفت: هر سال حماقت می‌کردند و در روزهای منتهی به ۱۳ آبان مواضع زشتی علیه ایران می گرفتند اما امسال در عمل این همه جنایت را رقم زدند و جا دارد با فریادی رسا پاسخ این اقدامات داده شود از این رو جا دارد از همه اقشار به جز دانش‌آموزان امسال در این مراسم شرکت‌ کنند.
نظرات بینندگان