کد خبر: ۴۳۲۷۴
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۷
بهادری جهرمی:

منابع لازم برای تامین شیر مدارس دولتی تصویب شد

سخنگوی دولت از تصویب منابع لازم و محل تامین این منابع برای اختصاص شیر به مدارس دولتی خبر داد.
به گزارش قلم نیوز و به نقل از ایرنا، علی بهادری جهرمی روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: دولت امروز آیین‌نامه اجرایی ماده ۴ قانون مانع‌زدایی از توسعه صنعت برق را تصویب کرد تا انگیزه کافی برای ساخت نیروگاه و حرکت جهشی در تولید برق ایجاد شود.همچنین مصوبه دیگری برای تامین منابع خرید برق تولیدی نیروگاه های تجدیدپذیر، انجام شد تا از محل صرفه جویی همین نیروگاه، منابعی در اختیار آنها قرار بگیرد.

سخنگوی دولت تاکید کرد: با تصویب آیین نامه اجرایی توسعه صنعت برق شرایطی را برای صنایع بزرگ و انرژی‌بر فراهم کردیم تا در احداث نیروگاه های حرارتی مشارکت داشته باشند.این صنایع موظف شدند تا ۱۰ هزار مگاوات نیروگاه حرارتی و تجدیدپذیر ایجاد کنند. مشوق‌ها و توجیه اقتصادی لازم برای ساخت این نیروگاه‌ها پیش‌بینی شده است.

بهادری جهرمی در بخش دیگری از سخنان خود درباره وقایع اخیر غزه نیز اظهار داشت: شاهد کشتار کودکان و زنان و غیرنظامیان در نوار غزه از سوی رژیم صهیونیستی با حمایت آمریکا و برخی کشورهای اروپایی هستیم که شورای امنیت ثابت کرد، ناتو توان جلوگیری از جنگ را ندارد.

سخنگوی دولت اضافه کرد: در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۷۰۰ غیرنظامی در غزه شهید شدند از این رو باید نهادهای بین المللی تدبیر عاجلی برای مقابله با این حجم از وحشی‌گری داشته باشند.
نظرات بینندگان