کد خبر: ۴۳۲۲۶
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۶
AFC:

دو دیدار حیاتی برای پرسپولیس در آسیا

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا دیدار با استقلال تاجیکستان را برای سرخ‌پوشان تهرانی حیاتی توصیف کرد.
به گزارش قلم نیوز و به نقل از ایسنا، آخرین بازی‌های دور رفت مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا این هفته برگزار می‌شوند و در یکی از بازی‌ها پرسپولیس باید در خانه به دیدار استقلال تاجیکستان برود. سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا به نکات مهم دیدارهای این هفته پرداخته است که مرور می‌کنیم:

دو دیدار حیاتی برای پرسپولیس

پرسپولیس بعد از شکست در خانه برابر النصر در لیگ قهرمانان آسیا، توانست برد ارزشمندی در هفته دوم برابر الدحیل به دست بیاورد و شانس خوبی برای کسب رده دوم و صعود احتمالی به دور بعدی رقابت‌ها دارد.

پیروزی چشمگیر یک بر صفر خارج از خانه مقابل الدحیل که بسیاری این تیم قطری‌ را بزرگ‌ترین رقیب پرسپولیس برای کسب مقام دوم می‌دانستند روحیه تیم را بالا برده و حالا پرسپولیس دو بازی متوالی مقابل تیم فوتبال استقلال تاجیکستان دارد که بازی نخست در تهران برگزار می‌شود. 

پرسپولیس سه‌شنبه در استادیوم آزادی به دیدار این تیم می‌رود و دو هفته دیگر به دوشنبه خواهد رفت و دیدار برگشتش را برابر این تیم برگزار می‌کند. دو برد از دو بازی باعث می‌شود که پرسپولیس در آستانه بازی برگشت با النصر شرایط خوبی داشته باشد. 

رقابت حساس در سایتاما

چهار امتیاز از دو بازی شرایط مناسبی برای اوراوا ردز فراهم کرده است و مدافع عنوان قهرمانی در گروه J پس از پوهانگ استیلرز  در رده دوم قرار دارند. اوراوا حالا در خانه دیدار حساس و مهمی برابر پوهانگ صدرنشین خواهد داشت.

آیا جاسم می‌تواند از بنزما پیشی بگیرد؟

در حالی که کریستیانو رونالدو و نیمار، ستاره‌های غرب آسیا در لیگ قهرمانان آسیا هستند، علی جاسم با زدن سه گل در دو بازی ستاره این فصل لیگ قهرمانان بوده است.

مهاجم ۱۹ ساله نیروی هوایی عراق توانسته در این فصل به خوبی خودش را نشان دهد و سپاهان و آلمالیق قربانی‌های این بازیکن جوان بودند. جاسم روز دوشنبه این شانس را خواهد داشت که مقابل الاتحاد پر ستاره در جده توانایی‌های خود را به نمایش بگذارد.
 
در این بازی احتمالاً کریم بنزما اولین بازی خود را در لیگ قهرمانان آسیا انجام خواهد داد و تیم نونو اسپیریتو سانتو برای برد رقابت خواهد کرد.
نظرات بینندگان