کد خبر: ۴۳۱۸۲
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۲

هرگونه هزینه در آموزش و پرورش سرمایه گذاری پیشگیرانه است

وزیر آموزش و پرورش گفت: هرگونه هزینه در آموزش و پرورش سرمایه گذاری پیشگیرانه است.
به گزارش قلم نیوز و به نقل از ایسنا، رضامراد صحرایی در آیین معارفه عاطفه سادات مدبر نژاد به عنوان مشاور وزیر در امور زنان و خانواده و تکریم رابعه امامی رضوی، با بیان اینکه طبق فرهنگ و دین ما، خانواده محوری بسیار با اهمیت است، تصریح کرد: در این امر نقش آموزش و پرورش بسیار مهم است. هرگونه هزینه در آموزش و پرورش سرمایه گذاری پیشگیرانه است.

صحرایی افزود: درسند تحول چندین بند در خصوص بانوان و خانواده وجود دارد و باید بررسی کنیم که چقدر در تحقق این راهکارها موفق بوده‌ایم.

وزیر آموزش و پرورش، مشاور وزیر در امور زنان و خانواده را مشاور خانواده‌های ایران برشمرد و افزود: باید تلاش کرد که دغدغه آموزش و پرورش و خانواده‌ها مشترک باشد و مدرسه باید محل بالندگی و رشد نوجوانان و جوانان کشور باشد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، گفتنی است عاطفه سادات مدبر نژاد، با مدرک دکتری جامعه شناسی، سابقه مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد، فعالیت در دفتر نهاد دانشگاه فرهنگیان، دبیر آموزش و پرورش، سرگروه آموزشی، مولف دوجلد کتاب، انتشار ۲۵مقاله بین المللی علمی پژوهشی وهمایش‌های ملی و بیش از سی رتبه استانی و کشوری در زمینه‌های آموزشی و پژوهشی را در کارنامه خود دارد.
نظرات بینندگان