کد خبر: ۴۳۱۲۲
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۳

ورود ۱۳۰۰ اتوبوس جدید به تهران تا پایان سال

رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران از ورود ۱۳۰۰ اتوبوس نو به تهران تا پایان سال خبر داد.
به گزارش قلم نیوز و به نقل از ایسنا، جعفر تشکری هاشمی در جلسه امروز شورای شهر تهران با بیان اینکه اتفاقات خوبی در روزهای اخیر در حوزه حمل و نقل عمومی شکل گرفته است، گفت: خوشبختانه قرارداد ۷۹۱ واگن به قطعیت رسیده و امیدواریم در آینده نزدیک مردم شاهد ورود واگن‌های جدید باشند و این در حالیست که در حوزه اتوبوسرانی نیز قراردادهای ورود اتوبوس‌های جدید منعقد شده است.

وی با بیان اینکه روال تحویل اتوبوس‌های نو شروع شده و امیدواریم تا پایان سال عدد قابل توجهی از اتوبوس‌ها تحویل داده شوند، تصریح کرد: اعلام شده است که تا پایان سال حدود ۱۳۰۰ اتوبوس جدید وارد ناوگان می‌شود و همچنین ۳۰۰ اتوبوس اورهال شده وارد ناوگان خواهد شد.

وی با بیان اینکه امروز چهار ایستگاه جدید مترو در خط ۶ و ۷ به بهره برداری می‌رسد، گفت: با اینکه همه اعضای شورای شهر برای حضور در این مراسم دعوت بودند اما به دلیل همزمانی با جلسه شورای شهر فقط آقای چمران به نمایندگی در این مراسم حضور پیدا کرد؛ اما جا دارد که از مدیران فعلی و سابق متروی تهران بابت راه اندازی خطوط ۶ و ۷ تشکر کنیم. هر چند که در دوره گذشته مدیریت شهری اقدام خاص و قابل توجهی برای تکمیل این خط صورت نگرفت، اما اگر اراده، تفکر جهادی و عشق به مردم وجود داشته باشد می‌توان کارها را به سرعت انجام داد.
نظرات بینندگان