کد خبر: ۴۳۰۸۴
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۷

«طوفان الاقصی»؛ شکست اطلاعاتی و امنیتی رژیم صهیونیستی در برابر مقاومت

عملیات طوفان الاقصی، اقدامی استراتژیک و مهم از سوی جریان‌های مقاومت در پاسخ به تجاوزات و اهانت‌های رژیم صهیونیستی بود که نه تنها تا مدت‌ها در شوک این عملیات خواهند بود بلکه امید است بتواند گام مهمی برای آزادسازی قدس و آزادی اسرای فلسطینی باشد.
به گزارش قلم نیوز و به نقل از ایسنا،‌ به دنبال تلاش‌های رژیم صهیونیستی برای عادی سازی روابط با کشورهای عربی،‌ تجاوز و اهانت به مقدسات و فلسطینیان،‌ جریان مقاومت با انجام عملیات طوفان الاقصی که به نظر ادامه هم خواهد داشت نشان داد که دستگاه‌های اطلاعاتی  و امنیتی این رژیم توانایی رصد اقدامات جریان مقاومت را ندارند و با این عملیات منحصر به فرد،‌ غافلگیر شدند.

طبق آخرین گزارش‌ها که از سوی شبکه صهیونیستی کان اعلام شده تعداد کشته‌های عملیات طوفان الاقصی توسط نیروهای مقاومت فلسطین علیه اشغالگران به ۳۰۰ نفر رسید. همچنین وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد که در حملات  حماس تا این لحظه ۱۵۹۰ نفر زخمی شده‌اند که ۱۹ نفر از آنها در وضعیت مرگ بالینی‌اند و وضعیت ۲۹۳ نفر دیگر وخیم و خطرناک است. این وزارت همچنین اعلام کرد که بیش از ۲۵۰ اسرائیلی نیز کشته شدند.

روز گذشته به دنبال شلیک راکت‌ها و موشک‌های متعدد از نوار غزه به سمت شهرک‌های اطراف این منطقه موسوم به «غلاف غزه» و چندین شهر در داخل اراضی اشغالی از جمله تل‌آویو، آژیرهای خطر به صدا درآمدند و شهرک‌نشینان به پناهگاه‌ها رفتند. همچنین صداهای انفجارهای متوالی در غزه نیز به دلیل تلاش سامانه گنبد آهنین برای رهگیری موشک‌های شلیک شده مقاومت شنیده شد.
نظرات بینندگان