کد خبر: ۴۳۰۶۷
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۶

نگاه ویژه گل‌محمدی به آکادمی پرسپولیس

تیم فوتبال پرسپولیس در حالی برابر الدحیل قطر به برتری رسید که ۴ بازیکن رده امید را در لیست خود می‌دید.
به گزارش قلم نیوز و به نقل از ایسنا، تیم فوتبال پرسپولیس در جریان هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا مهمان الدحیل بود و در نهایت توانست این تیم قطری را یک بر صفر شکست دهد اما نکته مهم این بود که گل‌محمدی در لیست ۲۳ نفره تیمش برای مصاف با الدحیل چهار بازیکنی را قرار داده بود که از آکادمی پرسپولیس به تیم اصلی راه پیدا کرده بودند.

علیرضا بابایی مدافع راست، امید فهمی وینگر، امیررضا رفیعی دروازه‌بان و میلاد سورگی وینگر، نفراتی بودند که در آکادمی پرسپولیس رشد پیدا کردند و حالا به تیم اصلی رسیده‌اند. در بین این چهار بازیکن، سورگی برابر الدحیل فرصت بازی هم پیدا کرد تا نشان دهد به عنوان یک بازیکن تاثیرگذار می‌تواند به پرسپولیس کمک کند.

درباره این موضوع محسن خلیلی مدیر تیم‌های پایه پرسپولیس به ایسنا گفت: باید از آقای گل‌محمدی تشکر کنم که نگاه ویژه‌ای به تیم‌های پایه پرسپولیس دارند که این موضوع انگیزه زیادی برای بازیکنان جوان ما ایجاد می‌کند. ما شش بازیکن به تیم بزرگسالان پرسپولیس دادیم که علیرضا عنایت‌زاده و علی خدادادی دچار مصدومیت شدند و فعلا دوران نقاهت را طی می‌کنند و سایر نفرات در لیست پرسپولیس حضور دارند.

وی افزود: نکته مهم این است که ما با این بازیکنان قرارداد حرفه‌ای منعقد کردیم که این موضوع نشان می‌دهد پرسپولیس به بازیکنان جوان اهمیت می‌دهد. ما اگر بتوانیم هر سال پنج بازیکن از آکادمی به تیم اصلی معرفی کنیم و هر سال فقط یکی از این بازیکنان در تیم اصلی باقی بماند، بعد از پنج سال، پنج بازیکن ترکیب اصلی پرسپولیس پرورش یافته آکادمی هستند. ما روی این موضوع با یک برنامه‌ریزی درست کار می‌کنیم تا بتوانیم در امر استعدادیابی و پرورش استعدادها موفق باشیم و در نهایت هم بازیکنان مستعد در تیم اصلی به میدان بروند.
نظرات بینندگان