کد خبر: ۴۲۷۸۸
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۷

جزئیات پخش تلویزیونی دیدار پرسپولیس ـ النصر

دیدار تیم‌های پرسپولیس ـ النصر امشب (۲۸ شهریور ماه) از شبکه سه سیما و در قالب برنامه «فوتبال برتر» پخش می‌شود.
به گزارش قلم نیوز و به نقل از ایسنا, محمدرضا احمدی تایید کرده است که دیدار امشب پرسپولیس ـ النصر را گزارش می‌کند.

احمدی چند سال قبل هم دیدار فوتبال بین تیم‌های پرسپولیس ـ اولسان هیوندای کره در جریان فینال لیگ قهرمانان آسیا را گزارش کرده بود. در آن رقابت که سال ۹۹ برگزار شد، پرسپولیس با نتیجه ۱ ـ ۲ مغلوب تیم کره‌ای شد.

او همچنین سال‌ها پیش دیدار پرسپولیس ـ النصر را که به فینال غرب آسیا برمی‌گشت، گزارش کرده بود؛ دیداری که با برد پرسپولیس همراه بود و بازی امشب هم می‌تواند یادآور همان بازی جذاب فینال غرب آسیا باشد.

اما دیدار امشب پرسپولیس ـ النصر که با حضور کریستیانو رونالدو در تیم رقیب، از جذابیت بیشتری برای علاقمندان فوتبال برخودار است، امشب ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه در قالب برنامه «فوتبال برتر» از تلویزیون کشورمان پخش می‌شود و اجرای برنامه را محمدحسین میثاقی عهده‌دار است. تهیه‌کننده این برنامه هم مانند گذشته مهدی هاشمی است.

بر اساس جدول برنامه‌های شبکه سه، پخش برنامه «فوتبال برتر» از ساعت ۲۱ و ۱۴ دقیقه امشب و پس از برنامه «دایره طلایی» با موضوع کشتی در شبکه سه آغاز می‌شود.

شبکه ورزش سیما نیز از سری مسابقات لیگ قهرمانان آسیا دیدار جوهردورال ـ کاوازا را ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه امروز روی آنتن می‌برد. همچنین دیدار تیم پاتوم تایلند و اولسام هیوندای ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه پخش می‌شود.

این شبکه همچنین از رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا دیدار پاری سن ژرمن ـ دورتموند را  امشب ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه روی آنتن می‌برد. دیدار میلان ـ نیوکاسل هم ساعت ۲۰ و  ۱۵ دقیقه پخش می‌شود.
نظرات بینندگان