کد خبر: ۴۲۷۵۳
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۹

انتشار آلبومی که در روزهای افسردگی ساخته شد

پویا نیک‌پور از انتشار آلبوم جدید خود با عنوان «سکوت بی‌پایان» خبر داد.
به گزارش قلم نیوز و به نقل از ایسنا، پویا نیک‌پور (رهبر ارکستر و آهنگساز) درباره اثر جدید خود گفت: هم‌اکنون در تدارک و برنامه‌ریزی برای انتشار آلبوم جدیدم هستم که این اثر در مراحل نهایی قرار دارد و تا ماه آینده منتشر و در دسترس علاقه مندان قرار می‌گیرد.

این نوازنده در ادامه بیان کرد: عنوان این آلبوم «سکوت بی پایان» است که ساخت این آثار از سال ۱۳۹۸ آغاز شد که به دلیل شیوع کرونا متوقف شود و چند ماهی است که روی این اثر موسیقایی به صورت حرفه‌ای‌تر کار کردم.

وی افزود: به دلیل وسواسی که داشتم بیشتر قطعات دوباره ساخته شد و مجموعه یک دست شده است و شنونده بدون توقف می‌تواند تمامی قطعات را گوش کند. همچنین زمانی که قطعات را می‌ساختم در دوران افسردگی بودم؛ زیرا بسیاری از دوستانم را از دست داده بودم به همین دلیل عنوان «سکوت بی پایان» را برای آن انتخاب کردم.
این خواننده در ادامه خاطرنشان کرد: این اثر در ادامه دو آلبوم قبلی من «صدای سکوت» و «راه بی پایان» است و شامل ۱۴ قطعه می‌شود که آهنگسازی و تنظیم قطعات به عهده خودم بوده است.

وی در پایان گفت: تمامی قطعات در استودیو شخصی خودم ضبط شده است و ژانر آن نئوکلاسیک است که موسیقی این اثر موسیقایی ساده است و اصلا پیچیدگی ندارد.
نظرات بینندگان