کد خبر: ۴۲۷۴۱
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۱

معرفی جایگزینان دو لژیونر بسکتبال

محمد شهریان و امیرعلی قلی‌زاده، جایگزین بهنام یخچالی و محمد امینی شدند.
به گزارش قلم نیوز و به نقل از ایسنا، پس از خبری که در رابطه با غیبت دو لژیونر تیم ملی بسکتبال ایران (بهنام یخچال و محمد امینی) در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو به دلیل عدم صدور مجوز از سوی باشگاه‌های آلمانی و فرانسوی منتشر شد، هاکان دمیر دو بازیکن را جایگزین آن‌ها کرد. 

به این ترتیب محمد شهریان و امیرعلی قلی‌زاده جایگزین دو ستاره غایب تیم ملی در این مسابقات شدند که فدراسیون بسکتبال در تلاش است تا اسامی آن‌ها را در لیست نفرات اعزامی، جایگزین کند.

فدراسیون بسکتبال در حال پیگیری است تا کمیته ملی المپیک با این تغییرات موافقت کند که نتیجه نهایی این موضوع، تا فردا (دوشنبه) 27 شهریور 1402 اعلام خواهد شد.

به این ترتیب ترکیب اعزامی بسکتبال ایران به بازی‌های آسیایی هانگژو به شرح زیر خواهد بود:

۱- محمد شهریان
۲- ارسلان کاظمی
۳- میثم میرزایی 
۴- سجاد مشایخی
۵- امیرعلی قلی‌زاده
۶- جلال آقامیری
۷- متین آقاجان‌پور
۸- حسن علی‌اکبری
۹- سجاد پذیرفته 
۱۰- سینا واحدی
۱۱- نوید رضایی‌فر 
۱۲- پیتر گریگوریان
۱۳- محمد ترابی
تیم ملی بسکتبال ایران پس از نزدیک به دو دهه، حامد حدادی اسطوره و سنتر پر افتخار خود را به دلیل خداحافظی از بازی‌های ملی، در اختیار ندارد که از نکات قابل توجه این لیست است.

با توجه به غیبت یخچالی و امینی، دو ستاره بسکتبال ایران در جام جهانی ۲۰۲۳، شانس کسب مدال در این رقابت‌ها نیز برای تیم ملی ایران بسیار پایین آمده است که باید دید شاگردان دمیر، با چه نتیجه‌ای به کار خود در این رقابت‌ها پایان خواهند داد. 
نظرات بینندگان