کد خبر: ۴۲۶۸۱
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۴

امروز، آخرین مهلت ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان کارشناسی ارشد غیرپزشکی دانشگاه آزاد

مهلت ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته گروه غیرپزشکی سال ۱۴۰۲ دانشگاه آزاد اسلامی امروز پایان می‌یابد.
به گزارش قلم نیوز و به نقل از ایسنا، فرآیند ثبت نام که به صورت مجازی انجام می‌شود، از دوشنبه ۲۰ شهریور ماه آغاز شده و تا پایان وقت امروز چهارشنبه ۲۲ شهریورماه در سامانه آموزشیار به آدرس edu.iau.ac.ir ادامه دارد. 

بر اساس راهنمای پذیرفته‌شدگان آزمون ورودی دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته گروه غیرپزشکی سال ۱۴۰۲ دانشگاه آزاد اسلامی، سنوات تحصیل در دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته به ویژه برای مشمولین ۳ سال است و به هیچ وجه قابل افزایش نیست. 

همچنین مشمولان خدمت وظیفه موظف به رعایت ضوابط هستند. از جمله آنکه از زمان فراغت از تحصیل بیش از یک سال از اتمام تحصیل آنها در دوره کارشناسی سپری شده باشد.

مدارک قابل ارائه برای ثبت‌نام شامل: اصل مدرک کارشناسی صادره دانشگاه آزاد اسلامی یا سایر دانشگاه‌های معتبر داخل و خارج کشور که مورد تایید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی باشد، به انضمام ریز نمرات دوره کارشناسی با قید معدل، است.

همچنین دیگر مدارک مورد نیاز شامل تصویر کلیه صفحات شناسنامه، تصویر کارت ملی، ۶ قطعه عکس،مدرکی که وضعیت خدمت وظیفه عمومی آقایان را مشخص نماید. 

لازم به ذکر است، شهریه پذیرفته‌شدگان از دو بخس شهریه ثابت و متغیر تشکیل شده که به منظور تامین بخشی از هزینه‌های این دوره در هر نیمسال تحصیلی از دانشجویان دریافت می‌گردد. علاوه بر دو مورد مذکور، دانشجویان در بدو ورود به دانشگاه بابد مبلغ ۴ میلیون ریال بابت هزینه‌های خدمات آموزشی در سامانه آموزشیار پرداخت نمایند. 

حق بیمه حوادث نیز مبلغ ۱۲۰ هزار ریال است که هر پذیرفته شده باید در سامانه آموزشیار پرداخت نماید. 

پذیرفته‌شدگان واحدها و مراکز بین‌المللی و برون‌ مرزی دانشگاه آزاد نیز توجه داشته باشند که مطابق با آیین‌نامه نقل و انتقالات دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی، مجوز انتقال، میهمانی و جابه‌جایی تحت هیچ شرایطی را نخواهند داشت. 
نظرات بینندگان