کد خبر: ۴۲۶۷۶
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۷
کولاکوویچ:

والیبال لهستان بهترین جهان است

سرمربی تیم ملی والیبال صربستان می‌گوید لهستان بهترین تیم جهان است.
به گزارش قلم نیوز و به نقل از ایسنا، در جریان مرحله یک‌چهارم نهایی مسابقات والیبال قهرمانی اروپا، تیم ملی والیبال لهستان در مصافی حساس به مصاف صربستان می‌رود. ایگور کولاکوویچ، سرمربی تیم ملی والیبال صربستان، درباره این دیدار حساس گفت: این بازی واقعا چالشی بزرگ برای ماست. والیبال لهستان به اعتقاد من بهترین تیم جهان است.

پلست لهستان در گزارشی نوشت: صرب‌ها برای صعود به نیمه‌نهایی به مصاف نایب‌قهرمان فعلی جهان می‌روند که یکی از اصلی‌ترین مدعیان قهرمانی اروپا هستند. مرحله یک‌چهارم نهایی روز سه‌شنبه بین لهستان و صربستان برگزار خواهد شد.

کولاکوویچ درباره این رقابت مهم گفت: می‌دانیم لهستان صدرنشین رنکینگ جهانی است و امسال هم قهرمان لیگ ملت‌ها شد. به نظرم آنها بهترین تیم جهان‌اند. مهم نیست این بازیکنان را می‌شناسم یا نه. قطعا لهستان تیم بزرگی است که بازیکنان و مربی بزرگی دارد. با توجه به اینکه مسابقات به مرحله حذفی رسیده است، فشار برای هر دو تیم بالا خواهد بود.

کولاکوویچ به عنوان مربی صربستان، نیکولا گربیچ، سرمربی لهستان، را به‌خوبی می‌شناسد. بنابراین رقابت لهستان و صربستان بسیار جذاب دنبال خواهد شد.

به گزارش ایسنا، تیم ملی والیبال لهستان از ساعت ۱۹:۳۰ به مصاف صربستان خواهد رفت. همچنین هلند و ایتالیا از ساعت ۲۲:۳۰ به وقت ایران در مرحله یک‌چهارم نهایی مسابقات والیبال قهرمانی اروپا رو به روی هم قرار خواهند گرفت.

در دیگر دیدارهای برگزارشده در مرحله یک‌چهارم نهایی، اسلوونی موفق شد سه بر یک اوکراین را شکست دهد و فرانسه هم سه بر صفر رومانی را مغلوب کرد.
نظرات بینندگان