کد خبر: ۴۲۶۶۷
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۵

فقط ۲ بازیکن ذخیره روی نیمکت داشتیم

سرمربی موقت تیم فوتبال استقلال آبی‌پوش ملاثانی گفت: مقابل چادرملو فقط دو بازیکن ذخیره روی نیمکت داشتیم اما بازیکنانم با تمام وجود و تمام غیرتشان جنگیدند.
به گزارش قلم نیوز و به نقل از ایسنا، میثم سلیمانی پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل چادرملو که امشب در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: بازی جاندار و خوبی بود. دو تیم هجومی بازی کردند و به حریف که تیم بسیار خوبی است تبریک می‌گویم.

وی ادامه داد: بازی با چادر ملو یکی از سخت‌ترین بازی‌های مان بود و با وجود اینکه پنجره باشگاه بسته است و امشب روی نیمکت فقط دو بازیکن ذخیره داشتیم و دست من برای تعویض خالی بود اما بازیکنانم با تمام وجود و غیرتشان جنگیدند و به آنها تبریک می‌گویم.

سرمربی موقت تیم فوتبال استقلال آبی پوش ملاثانی با بیان اینکه فوق العاده بودیم، افزود: در دقایق پایانی بازی به حریف فشار آوردیم و می‌توانستیم به گل برسیم و برنده شویم اما در نهایت دو تیم به تقسیم امتیازات رضایت دادند. امیدوارم پنجره باشگاه باز شود و با تمام نفرات مان بازی کنیم و با دست پر مقابل حریفان ظاهر شویم. اگر سایر بازیکنان مان به نفرات فعلی اضافه شوند  می‌توانیم خیلی بهتر کار کنیم زیرا کیفیت بازیکنانمان واقعاً بالا است.

وی درباره داوری نیز گفت: من هیچ وقت درباره داوری صحبت نمی‌کنم اما داور باید در یک سری صحنه‌ها بیشتر دقت می‌کرد. البته طبیعی است زیرا داور انسان و جایزالخطا است.
نظرات بینندگان