کد خبر: ۴۲۵۹
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۵ - ۲۳ خرداد ۱۳۹۵
تیم ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ملی کشتی آزاد ایران از ساعت 23:30 امشب (یکشنبه) به مصاف آمریکا می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌رود تا فینالیست جا‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌م جها‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌نی کشتی آزاد مشخص شود.
ر‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌قا‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌بت‌های جا‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌م جها‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌نی کشتی آزاد در لس‌آنجلس آمریکا آغاز شد که در گروه اول مسابقات روسیه صاحب دو پیروزی شد و به احتمال فراوان فینالیست می‌‌‌‌‌‌‌شود ، اما در گروه دوم دو تیم ایران و آمریکا هر کدام صاحب دو برد هستند و ساعت 23:30 امشب یک مصاف حساس و نفس‌گیر خواهند داشت تا دیگر فینالیست‌ این ر‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌قا‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌بت‌ها مشخص شود.

 
ایران بامداد امروز موفق شد با حساب هشت بر صفر هند را از پیش‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌رو بردارد و با نتیجه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ پنج بر سه نیز آذربایجان شکست داد.


نتایج کامل دو دور نخست جا‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌م جها‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌نی به ترتیب زیر است:

گروه اول:

 

دور اول

روسیه  4 (برنده) - گرجستان 4

مغولستان 6 – ترکیه 2

 

دور دوم

گرجستان 7 – ترکیه یک

روسیه 6 – مغولستان 2

 

 

گروه دوم

 

دور اول

ایران 5 – آذربایجان 3

آمریکا 7 – هند یک

 

دور دوم

آمریکا 8 – آذربایجان صفر

ایران 8 – هند صفر
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: