کد خبر: ۴۲۵۶۸
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۷

اسپورتینگ خواستار برخورد با مهدی طارمی شد

باشگاه اسپورتینگ‌لیسون با انتشار بیانیه‌ای به تمارض‌های مهدی طارمی در دیدار با آروکا اعتراض کرد و خواستار برخورد با این بازیکن شد.
به گزارش قلم نیوز و به نقل از سایت SAPO پرتغال، باشگاه اسپورتینگ‌لیسبون برای رفتار غیر ورزشی و تمارض مهدی طارمی در بازی پورتو و آروکا جریمه‌شدن این بازیکن را خواستار شد. اسپورتینگ البته بدون ذکر نام این بازیکن ایرانی، در بیانیه‌ای با اشاره به سه حرکت طارمی برای کسب پنالتی برابر آروکا، آن را سه شبیه‌سازی دانست که می‌تواند به تصمیم‌گیری اشتباه تیم داوری بیانجامد.

اسپورتینگ با تاکید بر فوریت اقدامات لازم برای بازیابی چهره فوتبال پرتغال اعلام کرد این رفتار بی‌احترامی کامل به داوران و سایر بازیکنان را در پرتغال نشان می‌دهد. در یکی از صحنه‌ها، داور از طریق تلفن همراه، پنالتی گرفته‌شده روی مهدی طارمی را به دلیل مشکل در سیستم داوری ویدیویی برای تیم پورتو برگرداند.

در این بیانیه اسپورتینگ درخواست می‌کند که این پرونده «تا کوچک‌ترین جزئیات» مورد بررسی قرار گیرد.

پورتو در دقیقه ۹۰ روی حرکت طارمی صاحب یک ضربه پنالتی شد تا این بازیکن فرصت به تساوی کشاندن بازی را به دست بیاورد اما این خطا توسط VAR رد شد. داور بدون بررسی این صحنه طبق گفته‌های داوران VAR تصمیم به لغو این پنالتی گرفت که با واکنش شدید نیمکت پورتو همراه بود.

پورتو در هفته چهارم لیگ برتر پرتغال به مصاف اروکا رفت که با نتیجه یک بر یک متوقف شد. بلافاصله پس از پایان بازی، بیانیه‌ای در سایت پورتو منتشر شد که در آن باشگاه اعلام کرد که خواستار تکرار بازی با آروکا به دلیل رفتار نادرست تیم داوری است. میگل نوگوئرا تصمیمش را مبنی بر اعلام پنالتی مقابل آروکا بدون دسترسی به تصویری از حادثه و بر اساس اطلاعات ارائه شده توسط داوران VAR برگرداند.
نظرات بینندگان