کد خبر: ۴۲۵۶۵
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۲

وضعیت جوی تهران همزمان با اربعین

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، فردا ( ۱۵ شهریورماه) آسمان صاف تا کمی ابری و همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود و از پنجشنبه (۱۶ شهریورماه) کاهش دما دور از انتظار نیست.
به گزارش قلم نیوز و به نقل از ایسنا, بر اساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگوهای همدیدی، وضعیت جوی استان تهران طی پنج روز آینده آسمانی صاف تا کمی ابری، در بعضی ساعات با افزایش ابر، گاهی وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

در ارتفاعات به‌ویژه ارتفاعات بالادست شمال شرق استان طی این چند روز گاهی رگبار پراکنده و وزش باد شدید و روزهای چهارشنبه تا شنبه (۱۵ تا ۱۸ شهریورماه) در ساعات عصر و شب در نواحی جنوبی استان، گاهی وزش باد شدید و در مناطق مستعد خیزش موقت گردوخاک مورد انتظار خواهد بود.

از روز پنجشنبه تا شنبه کاهش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ورامین با بیشینه دمای ۳۹ درجه سانتیگراد گرم‌ترین ایستگاه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا (۱۵ شهریورماه) صاف تا کمی ابری، گاهی وزش باد با حداقل دمای ۲۷  و حداکثر دمای ۳۷ درجه سانتیگراد و طی ‌پنجشنبه ( ۱۶ شهریورماه) صاف تا قسمتی ابری، گاهی وزش باد و در شب افزایش باد با حداقل دمای ۲۶ و حداکثر دمای ۳۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
نظرات بینندگان