کد خبر: ۴۲۵۶۱
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۹

خداحافظی حدادی ناراحت کننده بود

کارشناس بسکتبال ایران گفت: نحوه خداحافظی حامد حدادی ناراحتم کرد، دوست داشتم در یک شرایط و با تدارکات بهتر از تیم ملی خداحافظی کند.
به گزارش قلم نیوز و به نقل از ایسنا, عنایت آتشی، درباره عملکرد تیم ملی بسکتبال ایران در جام جهانی ۲۰۲۳ توضیح داد: پیش بینی ما برای این جام جهانی بسکتبال کسب تنها یک برد آن هم مقابل تیم ملی ساحل‌عاج بود که متاسفانه این اتفاق نیفتاد. دو تیم دیگر گروه ما یعنی اسپانیا و برزیل رقبای قدرتمندی بودند که کسب برد مقابل آن‌ها امکان پذیر نبود.

او ادامه داد: در دسته بازنده‌ها هم طبق پیش بینی‌ها می‌شد یک پیروزی را مقابل لبنان کسب کنیم، اما با توجه به اینکه لبنانی‌ها یک بازیکن آمریکای رابه خدمت گرفته بودند، قدرت آن‌ها چند برابر شد و همین مسئله کار را برای تیم ملی ایران سخت کرد تا متاسفانه بدون برد جام جهانی را ترک کنیم.

* خداحافظی حدادی ناراحت کننده بود

کارشناس بسکتبال ایران با بیان اینکه از نحوه خداحافظی حدادی ناراحت است، توضیح داد: در انتهای این مسابقات متاسفانه حامد حدادی اسطوره بزرگ بسکتبال ایران از تیم ملی خداحافظی کرد که ناراحت کننده بود؛ کسی که خیلی زحمت کشید و در خیلی از پیروزی‌ها نقطه اثر گذار بود. دل من از آنجایی سوخت که او در یک شرایط خاموش و غیر باور خداحافظی کرد.

او در پاسخ به این سوال که آیا منظورش از شرایط نه چندان مناسب برای خداحافظی، باخت مقابل لبنان است؟ توضیح داد: یکی از دلایل آن است، اما در مجموع حیف است بازیکنانی که در چنین سطح ملی و باشگاهی افتخار آفرینی می‌کنند، با یک ضیافت و تدارکات بهتر خداحافطی نکنند. نحوه خداحافظی او خیلی خوشایند نبود و دیدید که فقط در یک لحظه خداحافظی کرد و از تیم ملی جدا شد. دوست داشتم یک مراسم بهتر برای خداحافظی این اسطوره تدارک دیده شود.
نظرات بینندگان