کد خبر: ۴۲۵۵۴
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۴

دیدار وزیر بهداشت با مدیرعامل سلامت عمومی «نجف» در عراق

وزیر بهداشت در سفر به عراق، با دکتر عبدالله محمد الغزالی، مدیرعامل سلامت عمومی استان نجف اشرف دیدار و گفتگو کرد.
به گزارش قلم نیوز و به نقل از ایسنا و بنابر اعلام وزارت بهداشت، دکتر بهرام عین اللهی در این دیدار با تقدیر از خدمات دولت عراق در خدمت رسانی به بیماران و زائران اربعین، بر گسترش همکاری های بهداشتی، درمانی و آموزشی بین دو کشور به ویژه در نجف اشرف تاکید کرد.

وی از راه‌اندازی دانشگاه "سبطین" کربلا در سال گذشته به عنوان نمادی از همکاری‌های مشترک بین دو کشور یاد کرد و گفت: دانشگاه‌های علوم پزشکی ایران می توانند چنین همکاری ارزشمندی را در شهر نجف داشته باشند.

وزیر بهداشت با اشاره به تحصیل تعدادی از دانشجویان عراقی در دانشگاه‌های علوم پزشکی ایران، از آمادگی کشورمان برای گسترش همکاری های مشترک بهداشتی و درمانی خبر داد و گفت: این همکاری‌ها در نهایت موجب تامین و ارتقای سلامت مردم دو کشور خواهد شد.

دکتر عبدالله محمد الغزالی - مدیرعامل سلامت عمومی استان نجف اشرف نیز در این دیدار از خدمت رسانی نیروهای داوطلب بهداشتی و درمانی کشورمان به زائران اربعین، قدردانی و بر گسترش همکاری‌های حوزه سلامت بین دو کشور تاکید کرد.

در این دیدار، دکتر ابوالقاسمی - رییس دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله و دکتر نیکنام، دستیار ویژه وزیر و مدیرکل همکاری های بین الملل وزارت بهداشت حضور داشتند.

بررسی خدمت‌رسانی موکب درمانی غدیر در نجف اشرف توسط وزیر بهداشت

وزیر بهداشت به همراه دکتر محمد الغزالی، مدیرعامل سلامت عمومی استان نجف و دکتر ابوالقاسمی، رییس دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله از موکب درمانی غدیر در جوار حرم مطهر حضرت علی(ع) نجف بازدید کرد.

به گزارش وبدا، دکتر بهرام عین اللهی در این بازدید در گفتگو با نیروهای داوطلب بهداشتی و درمانی این موکب درمانی، از خدمات آنها تقدیر کرد.

موکب درمانی غدیر با حضور بیش از ۱۰۰ پزشک عمومی، متخصص، فوق تخصص و پرستار از دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله با بیش از ۴۰ تخت در نجف اشرف مشغول خدمت رسانی به زائران اربعین است.
نظرات بینندگان