کد خبر: ۴۲۴۷۷
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۲

تردد روان در مرزها حاصل همکاری خوب دولت ایران و عراق است

معاون اول رییس جمهور با اشاره به تدارک زیرساخت های وسیع توسط دولت ایران در مرزها گفت: دولت و مردم عراق همکاری خوبی در بحث اربعین داشته اند و روانی تردد از مرزها حاصل همین همراهی ها و همکاری ها است.
به گزارش قلم نیوز و به نقل از ایسنا, محمد مخبر که به منظور آغاز عملیات اجرایی راه آهن شلمچه بصره به خوزستان سفر کرده است، امروز (یازدهم شهریورماه) در فرودگاه آبادان، اظهارکرد: این طرح یک سابقه چهل و چند ساله دارد و متاسفانه سال ها مانده بود و چندبار اراده شد که طرح اجرایی شود اما نشد.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: خوشبختانه با تصمیم دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت عراق و اهتمام نخست وزیر این کشور مسایل اجرای این طرح حل شد و از امروز عملیات اجرایی آن آغاز می شود.

معاون اول رییس جمهور گفت: همچنین امروز بازدیدی از مرز شلمچه خواهیم داشت و با زوار اربعین دیدار خواهیم کرد و پس از آن نیز در مرز مهران با زوار دیدار خواهیم کرد.

وی بیان کرد: خوشبختانه امسال زیرساخت های وسیعی توسط دولت از سال گذشته تدارک دیده شد و کارهای مهمی در همه مرزهای خسروی و مهران و شلمچه و چذابه انجام شد.

مخبر عنوان کرد: دولت و مردم عراق همکاری خوبی در بحث اربعین داشته اند و روانی تردد از مرزها حاصل همین همراهی ها و همکاری ها است.
نظرات بینندگان