کد خبر: ۴۲۴۷۲
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۵

پرسپولیس فقط سعی می‌کند برنده شود

بازیکن سابق پرسپولیس معتقد است که در هفته های ابتدایی لیگ تیم‌ها فقط باید دنبال برد باشند.
به گزارش قلم نیوز و به نقل از ایسنا, فراز فاطمی بازیکن سابق پرسپولیس درباره برد این تیم مقابل فولاد خوزستان در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: نیمه اول بازی متعادل بود و فکر می‌کنم پرسپولیس آن طور که باید بازی نکرد. به نظرم این به خاطر گرمای هوا بود. پرسپولیس بازی خیلی چشم نوازی را انجام نداد و بازی پایاپای بود. در شروع نیمه دوم پرسپولیس بازی را در کنترل گرفت و فولاد هم چند ضدحلمه خطرناک داشت. پرسپولیس هر چه از بازی می‌گذشت جریان بازی را بیشتر به دست می‌گرفت و فولاد هم هر چه بازی پیش می‌رفت عقب‌تر می‌نشست.

او درباره اینکه پرسپولیس هم مانند استقلال بردهای اقتصادی به دست می‌آورد ادامه داد: شروع فصل است و به نظرم هنوز از آن آمادگی کامل به دور هستند و پرسپولیس هم فقط سعی دارد که برنده شود.

بازیکن سابق پرسپولیس درباره اینکه این تیم کمبود مهاجم دارد بیان کرد: اینکه صد درصد واضح است، شدیداً به مهاجم نیاز دارند و به نظر من به دو مهاجم خیلی خوب نیاز دارند چون باید در سه جبهه بجنگند.

«پرسپولیس با این ترکیب می‌تواند در آسیا به خوبی بازی کند؟» فاطمی در پاسخ به این پرسش گفت: پرسپولیس در تمام خطوط بازیکنان خوبی دارد اما در پست مهاجم اینطور نیست. نه اینکه الان مهاجمان خوبی نداشته باشد، حرفم این است که نیاز به تقویت بیشتر وجود دارد وگرنه در تمام خطوط بازیکنان بین المللی دارد.

او درباره اینکه با گذشت چهار هفته از لیگ، کدام تیم‌ها مدعی قهرمانی هستند اظهار کرد: الان سه تیم سپاهان، استقلال و پرسپولیس مدعی هستند ولی به نظرم فولاد هم در ادامه حرف برای گفتن دارد. با وجود این چهار شکستی که داشته به لیگ برمی‌گردد و جزو تیم‌های خوب لیگ ما می‌شود.
نظرات بینندگان